• Zaloguj Zarejestruj

    Zdobywaj KD

    Odbieraj nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    oliimek Flag pl

    1 rok temu

    Adept

    oliimek badge
    oliimek avatar
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    24

    Skrzynie

    Brak przedmiotów w ekwipunku

    Runy

    Nagrody

    Ostatnia aktywność użytkownika

    oliimek badge
    oliimek avatar
    odebrał nagrodę Random CD-Key.
    1 rok temu
    oliimek badge
    oliimek avatar
    odebrał nagrodę Fallout 3 GOTY.
    1 rok temu
    oliimek badge
    oliimek avatar
    Zdobycie 3 poziomu
    1 rok temu
    oliimek badge
    oliimek avatar
    Skomentował temat Ivern jak grać.
    1 rok temu

    Nie da sie grać ivernem

    oliimek badge
    oliimek avatar
    Skomentował temat Game of War.
    1 rok temu

    Dobra gra w wojna

    oliimek badge
    oliimek avatar
    Skomentował temat Doom 2016 - recenzja.
    1 rok temu

    Fajna ta recenzja

    oliimek badge
    oliimek avatar
    1 rok temu

    Nie są ładne wgl

    oliimek badge
    oliimek avatar
    Skomentował temat URGOT - LEAGUE OF LEGENDS.
    1 rok temu

    Swietnie od teraz nie bede pikowal urgota!

    oliimek badge
    oliimek avatar
    Skomentował temat Emergency!.
    1 rok temu

    No ale fajnie

    oliimek badge
    oliimek avatar
    Skomentował temat Samsara Room.
    1 rok temu

    Fajna pojkojiki takie zrobione są

    oliimek badge
    oliimek avatar
    Skomentował temat Twitch-poradnik do jungli..
    1 rok temu

    Normalnie twitch na jungle pikowany

    oliimek badge
    oliimek avatar
    Skomentował temat Brawl Stars - Legendy .
    1 rok temu

    Sztosik kaktus masni nui

    oliimek badge
    oliimek avatar
    Skomentował temat Jak Grać Azirem.
    1 rok temu

    Fajnie nie

    oliimek badge
    oliimek avatar
    Skomentował temat Punkty za fife.
    1 rok temu

    Punkty fajna sprawa

    oliimek badge
    oliimek avatar
    1 rok temu

    najlepszym jakim sie da

    oliimek badge
    oliimek avatar
    Skomentował temat Czy Minecraft to już martwa gra?.
    1 rok temu

    nie nie jest martwa

    oliimek badge
    oliimek avatar
    Skomentował temat Nowi tutaj.
    1 rok temu

    Siema nie XDDD

    oliimek badge
    oliimek avatar
    Skomentował temat Krótki opis gry Rail Nation.
    1 rok temu

    Fajne te pociągi

    oliimek badge
    oliimek avatar
    Skomentował temat Ankiety.
    1 rok temu

    Sztosik ankietki

    oliimek badge
    oliimek avatar
    Skomentował temat Case cliker 2.
    1 rok temu

    Fajny ten cc2

    Znajomi

    Ostatnio grane

    World of Tanks

    World of Tanks to internetowa gra MMO pozwalająca na przeprowadzanie wielkich bitew czołgowych. Ważnym elementem gry jest umiejętność współpracowania, ponieważ wygrana nie zależy tylko od ciebie, ale od całej grupy sprzymierzonych czołgów! Jest to nie tylko typowa strzelanka, ale i gra strategiczna, podczas której gracz mus...

    Rail Nation

    Połóż tory na trasie do własnego imperium kolejowego!Rail Nation, to pochodząca ze stajni Bright Future przeglądarkowa strategia, pozwalająca swoim graczom wcielić się w rolę potentatów kolejowych.Jako prezes małego przedsiębiorstwa w Ameryce Północnej, rozwijamy swój biznes, by stać się w końcu gigantem transportowym. Jednak ni...

    +2400
    Kamienie Dusz
    badge

    Crossout

    Crossout to osadzone w post-apokaliptycznym świecie MMO akcji twórców sławnego War Thunder, będące propozycją na zupełnie odświeżoną rozgrywkę na nieco odmiennych warunkach.Jeśli sięgając po Crossout spodziewacie się kolejnej kalki gier Wargaming oraz samego sławnego War Thunder, to spotka was miłe zaskoczenie - studio zadbało o...

    +3095
    Kamienie Dusz
    badge

    Lords Mobile

    UWAGA! Oferta tylko dla NOWYCH użytkowników! Oferta podlega złożonemu procesowi weryfikacji, który może zająć do kilku dni - prosimy o cierpliwość.Jeśli widzisz, że mobilna gra lub aplikacja otrzymuje nominację od Google Play, możesz wywnioskować jedną rzecz - ta gra na pewno nie jest zwykłą produkcją. Ale do Ciebie należy to ja...

    Władca Smoków

    Czy chcesz zostać smoczym rycerzem? Zanurz się w świecie fantazji i zdobądź moc tych tajemniczych stworzeń.Rozwijaj swoją mitologiczną postać, wybierając najlepsze sposoby na zdobywanie doświadczenia. Poprawiaj statystyki dzięki zdobywaniu Astrali w Systemie Astro. Bierz udział w niezwykłych walkach przy boku niesamowitych ...

    F: Battle Royale

    UWAGA: Aby skorzystać z oferty należy założyć nowe konto w grze!Fortnite Battle Royale - gra na silniku Unreal Engine 4 wyprodukowana przez People Can Fly (znana z Bulletstorm lub Painkiller) we współpracy z Epic Games. Możesz grać w nią sam lub razem z przyjaciółmi - to świetny sposób na spędzenie wolnego czasu. Przed instalacj...

    Znajomi (1)