• Zaloguj Zarejestruj

    Zdobywaj KD

    Odbieraj nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    Lukasz2393 Flag pl

    2 lata temu

    Adept

    Lukasz2393 badge
    Lukasz2393 avatar
    Miasto
    Kowary
    Wiek
    27

    Skrzynie

    Brak przedmiotów w ekwipunku

    Runy

    Nagrody

    Ostatnia aktywność użytkownika

    Lukasz2393 badge
    Lukasz2393 avatar
    Skomentował temat Fajne te czolgi.
    2 lata temu

    Fajna naprawde fajna

    Lukasz2393 badge
    Lukasz2393 avatar
    Skomentował temat Fajne te pistolety.
    2 lata temu

    Co sie dzieje w tej grze

    Lukasz2393 badge
    Lukasz2393 avatar
    Skomentował temat Jak wygrać linie ? .
    2 lata temu

    Bo tylko max 5 komentarzy na 24h możesz dodac

    Lukasz2393 badge
    Lukasz2393 avatar
    Skomentował temat Fajne to zombie? .
    2 lata temu

    Warto grac??

    Lukasz2393 badge
    Lukasz2393 avatar
    Skomentował temat Co powiecie.
    2 lata temu

    Co powiecie na temat tej gry

    Lukasz2393 badge
    Lukasz2393 avatar
    Skomentował temat Calkiem calkiem.
    2 lata temu

    Chyba najlepsza karcianka na SMARTFONIE

    Lukasz2393 badge
    Lukasz2393 avatar
    Skomentował temat 1.6 jest lepszy .
    2 lata temu

    1.6 wymiata

    Lukasz2393 badge
    Lukasz2393 avatar
    Skomentował temat Dzieciństwo .
    2 lata temu

    Kto nie oglądał za dzieciaka ten zycia nie zna :) :)

    Lukasz2393 badge
    Lukasz2393 avatar
    Użytkownik i Kaczorowski13 są teraz znajomymi
    2 lata temu
    Lukasz2393 badge
    Lukasz2393 avatar
    Skomentował temat Najlepsza .
    2 lata temu

    Chyba najlepsza gra tego typu w jaka grałem na smartfonie /grafika jak z PC

    Lukasz2393 badge
    Lukasz2393 avatar
    Skomentował temat Czasy dzieciństwa .
    2 lata temu

    Czasy dzieciństwa az mi sie przypomniały

    Lukasz2393 badge
    Lukasz2393 avatar
    Skomentował temat Zna ktos dokladna ilosc?? .
    2 lata temu

    Zna ktos dokladna ilosc ile % lvlu i za co sie dostaje zeby wbic 3 lvl???

    Lukasz2393 badge
    Lukasz2393 avatar
    Skomentował temat Ankiety.
    2 lata temu

    Najlepiej z zadan exp idzie

    Lukasz2393 badge
    Lukasz2393 avatar
    Skomentował temat Ile macie kd.
    2 lata temu

    4.5k

    Lukasz2393 badge
    Lukasz2393 avatar
    otworzył Skrzynia Halloween i wygrał Arkasha.
    2 lata temu
    Lukasz2393 badge
    Lukasz2393 avatar
    Skomentował temat W co grają Polacy?.
    2 lata temu

    W pokemony :)

    Lukasz2393 badge
    Lukasz2393 avatar
    Skomentował temat Ankiety.
    2 lata temu

    Rozwiazalem z 4 ankiety i nic z tego nie dostałem

    Lukasz2393 badge
    Lukasz2393 avatar
    Skomentował temat Siema opłaca się .
    2 lata temu

    A jak najszybciej wbic ten nieszczęsny 3 lvl??

    Lukasz2393 badge
    Lukasz2393 avatar
    2 lata temu

    Chcialbym pograc ale nie mam komputera

    Lukasz2393 badge
    Lukasz2393 avatar
    otworzył Skrzynia Bogactwa i wygrał Trump Vs Rocketman.
    2 lata temu

    Znajomi

    Ostatnio grane

    Saint Seiya Awakening: Knights of the Zodiac

    Saint Seiya Awakening: Knights of the Zodiac to darmowa strategia RPG na telefony komórkowe, w której kolekcjonujesz wielu wyjątkowych bohaterów! Przeżyj wspaniałą historię w tej wyjątkowej, znajej grze stworzonej oryginalnie przez Masamiego Kurumade! Zbierz wszystkich bohaterów, którzy podziwiać możesz teraz w całkowicie odnowi...

    Znajomi (2)