minecraft najlepszy bo można dodawać mody a i pozatym minecraft to najlepsza gra dodano ostatnio miliard wymiarów
Minecraft to legendarna gra która nigdy nie umrze i zawsze będzie żywa w mojej pamięci, a Fortnut to kiepska gra którą oglądają na YT tylko dzieci
Te gry polegają na czyms innym np. minecraft- survival a fortnite to typowe walki chyba ze weżmiemy pod uwage RŚ lecz tam trzeba wykonywać misje i nie ma świata otwartego :-)
jest chyba ok. nie jestem pewna ale ma ładną grafikę, postaci nie kuleją animacją, emotki są miłe dla oka i gra jest darmowa. niestety jak to bywa, gra jest manipulowana przez niestety płatnye chociażby; tryb ratowanie świata czy karnety bojowe odblokowujących nowe "skiny", "V-Dolce" i inne urozmaicenia :) myślę że pomogłam ~Coulson hahah :3
Ciężki wybór ale 49% miecraft a fortnite 51%
zdecydowanie mc ale fortnite też spoko
Zdecydowanie minecraft, fortnite sie nudzi po kilku gierkach! bynajmniej dla mnie :D Myślę, że to kwestia wieku :D
Według mnie Fortnita ale to moje zdanie każdy może mnieć inne ode mnie więc ktoś lubi Fortnite a ktoś Minecraft
For5nite jest 1000 razy lepszy
ja już od dawna nie gram w Fortnite ale polecam
niewiem ta gra mi laguie albo sie tnie jak tu budować by w to grać kop pc minimum za 5 k i tyle bo tak niema sensu dawać sie zabijać babikom
Ciężko porównywać lub zestawiać dwóch tak różnych gier. Minecraft jest klasykiem z rozbudowanym świadem i wciąż rozwijajacym się kontentem przez graczy i dla graczy, olbrzymią społecznością co jest fenomenem. Z drugiej strony fortnite battle royal i ratowanie świata gdzie liczy sie tylko walka na arenie online z graczami lub mobami. Dla każdego coś innego jest zachęcające, obie gry są fajne