• Zaloguj Zarejestruj

    Zdobywaj KD

    Odbieraj nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    Czy są tryby z darmowymi Robuxami?

    W większości gier z tytułem free robux robuxy morza zdobyć ale po płatnej subskrypcji np 10zł co tygodniowo ale dostajesz na przykład 1 albo 2 robuxy,a za 10 zł morzna byłoby kupić kilka razy więcej robuxów. Więc wchodzenie na takie gry nie ma sęsu bo i tak zostaniecie oszukani jeśli podacie swoje dane na przykład hasło do roblox albo karte kredytową.

    19 marca 2020 11:19 2173
    0

    Lubie grać w fishing simulejtor

    19 marca 2020 12:00 2173
    0

    Ja też lubie i w jail brak i inne tryby xd

    19 marca 2020 14:32 2173
    0

    nie ma a jak jest

    19 marca 2020 15:04 2173
    0

    to jest scam

    19 marca 2020 15:04 2173
    0

    Raczej nie ma

    19 marca 2020 15:08 2173
    0

    Nawet się Misty wypowiedziała xDDD

    19 marca 2020 15:14 2173
    0

    Nie ma, są tylko fake'owe

    19 marca 2020 15:16 2173
    0

    Nie można niestety tylko można kupić lu zdobyć na gamehak

    19 marca 2020 15:55 2173
    0

    nie ma takich.

    19 marca 2020 16:02 2173
    0

    no niestety nie ma, wszystkie jakie tam sa to najprawdobodobniej fake.

    19 marca 2020 16:04 2173
    0

    nie ma takich gier ale polecam darmowe robuxy wziąść z : Gamehag czy tam baanki itp..

    19 marca 2020 16:11 2173
    0

    Niestety niema xd

    19 marca 2020 16:29 2173
    0

    Niestety nie

    19 marca 2020 16:35 2173
    0

    Tryby gier gdzie mozemy zdobyc robuxy niestety niema. Sa gry takie gdzie mówia ze na 100% bedziesz miał 500 robuxow, ale to jest fejk. Nawet jak po przejsciu np. parkura i tak niezdobedziesz robuxow. Na darmowe robuxy w robloxie w menu gry oni tylko zachęcają innych zeby przesli ta gre dla ich kożyści.

    19 marca 2020 17:09 2173
    0

    Nie niestety

    19 marca 2020 17:28 2173
    0

    Większość polega na tym, że wpisujesz hasło a potem dzięki połączeniu idzie na server discord i kradną ci konto. Więc nie, nie wchodź na nie.

    19 marca 2020 17:38 2173
    0

    o, i strony też, nie wchodź na nie bo mogą ci ukraść Login Token'a nawet jak nie wpiszesz hasła. poprostu nie wchodź na nie. Proszę.

    19 marca 2020 17:39 2173
    0

    nie ma ponieważ roblox kcę troche zarobić i niema

    19 marca 2020 17:57 2173
    0

    Nie nie niema

    19 marca 2020 18:09 2173
    0

    NIE DA SIE

    19 marca 2020 18:18 2173
    0

    Roblox jest fajny i go lubie xdddddddddddddddddddddddddd

    19 marca 2020 18:21 2173
    0

    Aby skomentować musisz być zalogowany!

    Zaloguj się