• Sign in Sign up

    Get more

    Collect the rewards

    Community

    How it works

    kubys159 Flag cz

    5 months ago

    Adept

    kubys159 badge
    kubys159 avatar
    City
    New York
    Age
    20

    Chests

    Runes

    Rewards

    No items in inventory

    Last user activity

    kubys159 badge
    kubys159 avatar
    Commented subject I am stuck on lvl 2 :(.
    5 months ago

    And i dnot know what to text anyome.

    kubys159 badge
    kubys159 avatar
    Commented subject I am stuck on lvl 2 :(.
    5 months ago


    [Verse 1]
    Where dead men lies, I'm paralyzed, my brother's eyes are gone
    And he shall be buried here, nameless marks his grave
    Mother home, get a telegram and shed a tear of grief
    Mud and blood, in foreign land, trying to understand

    [Pre-Chorus]
    Where is this greatness I've been told?
    This is the lies that we've been sold
    Is this a worthy sacrifice?

    [Chorus]
    Great war, and I cannot take more
    Great tour, I keep on marching on
    I play the great score, there will be no encore
    Great war, the war to end all wars

    [Verse 2]
    I'm standing here, I'm full of fear, with bodies at my feet
    Over there in the other trench, bullets wear my name
    Lead ahead as the captain said and show them no remorse
    Who am I to understand what have I become?

    [Pre-Chorus]
    I do my duties, pay the price
    I'll do the worthy sacrifice
    I know my deeds are not in vain


    [Chorus]
    Great war, and I cannot take more
    Great tour, I keep on marching on
    I play the great score, there will be no encore
    Great war, the war to end all wars

    [Bridge]
    And feet by feet
    We pay the price of a mile here
    Though men are falling, we see heroes rise
    We face the heat
    As we are fighting until the dawn
    So follow me and we will write our own history

    [Guitar Solo]

    [Chorus]
    Great war, and I cannot take more
    Great tour, I keep on marching on
    I play the great score, there will be no encore
    Great war, the war to end all wars
    3 Embed
    More on Genius


    Dennis Rodman Takes The Pearl Jam Quiz


    From Kid Cudi To Lil Nas X: Kurt Cobain’s Impact On Hip-Hop


    Hobo Johnson Breaks Down The Meaning Of “Typical Story”



    Cbring 523

    8 months ago
    So hyped for the release tomorrow, gonna be epic!

    +6

    kubys159 badge
    kubys159 avatar
    Commented subject I am stuck on lvl 2 :(.
    5 months ago

    Weeb
    Lesser version of a weeaboo. Watches CGDCT anime, may or may not have a body pillow/waifu, usually browses r/animemes. Whatever you do, don't call them a fucking weeb; it only makes them more powerful.
    r/animemes is full of weebs.

    kubys159 badge
    kubys159 avatar
    Commented subject I am stuck on lvl 2 :(.
    5 months ago

    Unbreakable Union of freeborn Republics,
    Great Russia has welded forever to stand.
    Created in struggle by will of the people,
    United and mighty, our Soviet land!
    Sing to the Motherland, home of the free,
    Bulwark of peoples in brotherhood strong.
    O Party of Lenin, the strength of the people,
    To Communism's triumph lead us on!
    Through tempests the sunrays of freedom have cheered us,
    Along the new path where great Lenin did lead.
    To a righteous cause he raised up the peoples,
    Inspired them to labour and valourous deed.
    Sing to the Motherland, home of the free,
    Bulwark of peoples in brotherhood strong.
    O Party of Lenin, the strength of the people,
    To Communism's triumph lead us on!
    In the victory of Communism's immortal ideal,
    We see the future of our dear land.
    And to her fluttering scarlet banner,
    Selflessly true we always shall stand!
    Sing to the Motherland, home of the free,
    Bulwark of peoples in brotherhood strong.
    O Party of Lenin, the strength of the people,
    To Communism's triumph lead us on!




    Lyrics: S. Mikhalkov and El-Registane
    Music: A. Aleksandrov
    Transcription/Markup: Liviu Iacob, 2005
    Subtitles: Lázaro Curvêlo Chaves, 2009

    kubys159 badge
    kubys159 avatar
    Commented subject I am stuck on lvl 2 :(.
    5 months ago

    United forever in friendship and labour,
    Our mighty republics will ever endure.
    The Great Soviet Union will live through the ages.
    The dream of a people their fortress secure.
    Long live our Soviet motherland,
    Built by the people's mighty hand.
    Long live our people, united and free.
    Strong in our friendship tried by fire.
    Long may our crimson flag inspire,
    Shining in glory for all men to see.
    Through days dark and stormy where Great Lenin lead us
    Our eyes saw the bright sun of freedom above
    And Stalin our leader with faith in the people,
    Inspired us to build up the land that we love.
    Long live our Soviet motherland,
    Built by the people's mighty hand.
    Long live our people, united and free.
    Strong in our friendship tried by fire.
    Long may our crimson flag inspire,
    Shining in glory for all men to see.
    We fought for the future, destroyed the invaders,
    And brought to our homeland the laurels of fame.
    Our glory will live in the memory of nations
    And all generations will honour her name.
    Long live our Soviet motherland,
    Built by the people's mighty hand.
    Long live our people, united and free.
    Strong in our friendship tried by fire.
    Long may our crimson flag inspire,
    Shining in glory for all men to see.

    kubys159 badge
    kubys159 avatar
    Commented subject I am stuck on lvl 2 :(.
    5 months ago

    Союз нерушимый республик свободных
    Сплотила навеки Великая Русь.
    Да здравствует созданный волей народов
    Единый, могучий Советский Союз!

    Славься, Отечество наше свободное,
    Дружбы народов надёжный оплот!
    Партия Ленина - сила народная
    Нас к торжеству коммунизма ведёт!
    Soiuz nerushimyj respublik svobodnykh
    Splotila naveki Velikaia Rus.
    Da zdravstvuet sozdannyj volej narodov
    Edinyj, moguchij Sovetskij Soiuz!

    Slavsia, Otechestvo nashe svobodnoe,
    Druzhby narodov nadiozhnyj oplot!
    Partiia Lenina - sila narodnaia
    Nas k torzhestvu kommunizma vediot!


    Сквозь грозы сияло нам солнце свободы,
    И Ленин великий нам путь озарил,
    На правое дело он поднял народы,
    На труд и на подвиги нас вдохновил.

    Славься, Отечество наше свободное,
    Дружбы народов надёжный оплот!
    Партия Ленина - сила народная
    Нас к торжеству коммунизма ведёт!
    Skvoz grozy siialo nam solntse svobody,
    I Lenin velikij nam put ozaril,
    Na pravoe delo on podnial narody,
    Na trud i na podvigi nas vdokhnovil.

    Slavsia, Otechestvo nashe svobodnoe,
    Druzhby narodov nadiozhnyj oplot!
    Partiia Lenina - sila narodnaia
    Nas k torzhestvu kommunizma vediot!


    В победе бессмертных идей коммунизма
    Мы видим грядущее нашей страны
    И Красному знамени славной Отчизны
    Мы будем всегда беззаветно верны!

    Славься, Отечество наше свободное,
    Дружбы народов надёжный оплот!
    Партия Ленина - сила народная
    Нас к торжеству коммунизма ведёт!


    V pobede bessmertnykh idej kommunizma
    My vidim griadushchee nashej strany
    I Krasnomu znameni slavnoj Otchizny
    My budem vsegda bezzavetno verny!

    Slavsia, Otechestvo nashe svobodnoe,
    Druzhby narodov nadiozhnyj oplot!
    Partiia Lenina - sila narodnaia
    Nas k torzhestvu kommunizma vediot!

    kubys159 badge
    kubys159 avatar
    Commented subject I am stuck on lvl 2 :(.
    5 months ago

    Союз нерушимый республик свободных
    Сплотила навеки Великая Русь.
    Да здравствует созданный волей народов
    Единый, могучий Советский Союз!

    Славься, Отечество наше свободное,
    Дружбы, народов надежный оплот!
    Знамя советское, знамя народное
    Пусть от победы, к победе ведет!
    Soiuz nerushimyj respublik svobodnykh
    Splotila naveki Velikaia Rus.
    Da zdravstvuet sozdannyj volej narodov
    Edinyj, moguchij Sovetskij Soiuz!

    Slavsia, Otechestvo nashe svobodnoe,
    Druzhby, narodov nadezhnyj oplot!
    Znamia sovetskoe, znamia narodnoe
    Pust ot pobedy, k pobede vedet!


    Сквозь грозы сияло нам солнце свободы,
    И Ленин великий нам путь озарил.
    Нас вырастил Сталин - на верность народу
    На труд и на подвиги нас вдохновил.

    Славься, Отечество чаше свободное,
    Счастья народов надежный оплот!
    Знамя советское, знамя народное
    Пусть от победы к победе ведет!
    Skvoz grozy siialo nam solntse svobody,
    I Lenin velikij nam put ozaril.
    Nas vyrastil Stalin - na vernost narodu
    Na trud i na podvigi nas vdokhnovil.

    Slavsia, Otechestvo chashe svobodnoe,
    Schastia narodov nadezhnyj oplot!
    Znamia sovetskoe, znamia narodnoe
    Pust ot pobedy k pobede vedet!


    Мы армию нашу растили в сраженьях,
    Захватчиков подлых с дороги сметем!
    Мы в битвах решаем судьбу поколений,
    Мы к славе Отчизну свою поведем!

    Славься, Отечество наше свободное,
    Славы народов надежный оплот!
    Знамя советское, знамя народное
    Пусть от победы к победе ведет!


    My armiiu nashu rastili v srazheniakh,
    Zakhvatchikov podlykh s dorogi smetem!
    My v bitvakh reshaem sudbu pokolenij,
    My k slave Otchiznu svoiu povedem!

    Slavsia, Otechestvo nashe svobodnoe,
    Slavy narodov nadezhnyj oplot!
    Znamia sovetskoe, znamia narodnoe
    Pust ot pobedy k pobede vedet!

    kubys159 badge
    kubys159 avatar
    Commented subject I am stuck on lvl 2 :(.
    5 months ago


    [Intro: Sub Urban]
    Welcome to our freak show, come meet my monsters
    Oh, such a fine collection of stranger things

    [Verse 1: Sub Urban]
    My patience running thinner on this melting clock
    Cerebrum jailed with thoughts most would consider rot
    To think you're any different from an animal
    A creature, sick, as you should be put down
    But I can't help myself

    [Pre-Chorus: REI AMI]
    Ooh-na-na-na-na, ooh-na-na-na-na
    Ooh-na-na-na-na, ooh-na-na-na-na

    [Chorus: Sub Urban, REI AMI]
    Welcome to our freak show, come meet my monsters
    (Ooh-na-na-na-na, ooh-na-na-na-na)
    Oh, such a fine collection of stranger things
    (Ooh-na-na-na-na, ooh-na-na-na-na)

    [Verse 2: Sub Urban]
    Please, don't hide your imperfection's nature
    Took two tries to make the man in white know
    I don't mind, you are a beauty
    Not temptation, you're my creation


    [Verse 3: REI AMI, Sub Urban]
    Freak o' Friday night, know I'm the main attraction
    Basket acrobat, they wanna see some action
    Tinkering with my design, twist and turn my feral mind
    Play with me 'til you've found another toy
    Let me be your freak show, I could be your favorite monster
    Rattle my whole cage, remind me why I can't be fostered
    Let me be your freak show, I could be your favorite monster
    Lock me up, don't let me out 'cause you know I can't help myself

    [Pre-Chorus: REI AMI]
    Ooh-na-na-na-na, ooh-na-na-na-na
    Ooh-na-na-na-na, ooh-na-na-na-na

    [Chorus: Sub Urban, REI AMI]
    Welcome to our freak show, come meet my monsters
    (Ooh-na-na-na-na, ooh-na-na-na-na)
    Oh, such a fine collection of stranger things
    (Ooh-na-na-na-na, ooh-na-na-na-na)

    [Bridge: Sub Urban]
    You're wasting, you're wasting all
    Of your time finding a cure when there's no disease
    You're wasting, you're wasting all
    Of your talent on an audience who sees a freak


    [Pre-Chorus: REI AMI, Sub Urban]
    Ooh-na-na-na-na, ooh-na-na-na-na
    Ooh-na-na-na-na, ooh-na-na-na-na
    Can't help myself

    [Chorus: Sub Urban, REI AMI]
    Welcome to our freak show, come meet my monsters
    (Ooh-na-na-na-na, ooh-na-na-na-na)
    Oh, such a

    kubys159 badge
    kubys159 avatar
    Commented subject I am stuck on lvl 2 :(.
    5 months ago

    [Outro]
    Yah
    Focused on the bands
    Yah yah, yah yah
    I say yah, yah, yah
    Yah
    Yah yah, yah yah

    kubys159 badge
    kubys159 avatar
    Commented subject I am stuck on lvl 2 :(.
    5 months ago

    [Chorus]
    30 by my side, it might leave where you stand
    I ain't got no friends, I'm too focused on the bands
    I ain't got no friends, I don't go outside
    She ask me if I'm high, I say yah, yah, yah
    30 by my side, it might leave where you stand
    I ain't got no friends, I'm too focused on the bands
    I ain't got no friends, I don't go outside
    She ask me if I'm high, I say yah, yah, yah

    [Verse 1]
    I ain't got no friends, I got brothers, I ain't leavin'
    Focus on the cream, if it ain't cash, it ain't competing
    I like nice cars, yeah I like my tires screeching
    My shorty an angel, but she in love with a demon
    I ain't got no heart, I think I lost it for no reason
    Yeah I be the king and I ain't tryna deal with treason
    She don't even love me, she just want me for my semen
    Now she mad at me, I'm just like, "Shorty, why you tweakin'?"

    [Chorus]
    30 by my side, it might leave where you stand
    I ain't got no friends, I'm too focused on the bands
    I ain't got no friends, I don't go outside
    She ask me if I'm high, I say yah, yah, yah
    30 by my side, it might leave where you stand
    I ain't got no friends, I'm too focused on the bands
    I ain't got no friends, I don't go outside
    She ask me if I'm high, I say yah, yah, yah

    kubys159 badge
    kubys159 avatar
    Commented subject I am stuck on lvl 2 :(.
    5 months ago

    You know what? I'm done, done, done

    Yeah, I'm gonna take my horse to the old town road
    I'm gonna ride 'til I can't no more
    I'm gonna take my horse to the old town road
    I'm gonna ride 'til I can't no more
    (Kio, Kio)

    I got the horses in the back
    Horse tack is attached
    Hat is matte black
    Got the boots that's black to match
    Ridin' on a horse, ha
    You can whip your Porsche
    I been in the valley
    You ain't been up off that porch, now

    Can't nobody tell me nothin'
    You can't tell me nothin'
    Can't nobody tell me nothin'
    You can't tell me nothin'

    Ridin' on a tractor
    Lean all in my bladder
    Cheated on my baby
    You can go and ask her
    My life is a movie
    Bull ridin' and boobies
    Cowboy hat from Gucci
    Wrangler on my booty

    Can't nobody tell me nothin'
    You can't tell me nothin'
    Can't nobody tell me nothin'
    You can't tell me nothin'

    Yeah, I'm gonna take my horse to the old town road
    I'm gonna ride 'til I can't no more
    I'm gonna take my horse to the old town road
    I'm gonna ride 'til I can't no more
    I got the—

    kubys159 badge
    kubys159 avatar
    Commented subject I am stuck on lvl 2 :(.
    5 months ago

    They got the situation, they got me facin'
    I can't live a normal life, I was raised by the stripes
    so I gotta be down with the hood team
    too much television watching got me chasing dreams
    I'm an educated fool with money on my mind
    got my 10 in my hand and a gleam in my eye
    I'm a loc'd out gangsta set trippin' banger
    and my homies is down so don't arouse my anger, fool
    death ain't nothing but a heartbeat away
    I'm living life, do or die, what can I say
    I'm 23 now, but will I live to see 24
    the way things are going I don't knowTell me why are we, so blind to see
    That the one's we hurt, are you and mebeen spending most their lives, living in the gangsta's paradise
    been spending most their lives, living in the gangsta's paradise
    spending most our lives, living in the gangsta's paradise
    spending most our lives, living in the gangsta's paradise


    Power and the money, money and the power
    minute after minute, hour after hour
    everybody's running, but half of them ain't looking
    what's going on in the kitchen, but I don't know what's kickin'
    they say I gotta learn, but nobody's here to teach me
    if they can't undersstand it, how can they reach me
    I guess they can't, I guess they won't
    I guess they front, that's why I know my life is out of luck, foolbeen spending most their lives, living in the gangsta's paradise
    been spending most their lives, living in the gangsta's paradise
    spending most our lives, living in the gangsta's paradise
    spending most our lives, living in the gangsta's paradise
    Tell me why are we, so blind to see
    That the one's we hurt, are you and me
    Tell me why are we, so blind to see
    That the one's we hurt, are you and me

    kubys159 badge
    kubys159 avatar
    Commented subject I am stuck on lvl 2 :(.
    5 months ago

    As I walk through the valley of the shadow of death
    I take a look at my life and realize there's not much left
    coz I've been blastin and laughin so long, that
    even my mama thinks that my mind is gone
    but I ain't never crossed a man that didn't deserve it
    me be treated like a punk you know that's unheard of
    you better watch how you're talking, and where you're walking
    or you and your homies might be lined in chalk
    I really hate to trip but i gotta, loc
    As I Grow I see myself in the pistol smoke, fool
    I'm the kinda G the little homies wanna be like
    on my knees in the night, saying prayers in the streetlightbeen spending most their lives, living in the gangsta's paradise
    been spending most their lives, living in the gangsta's paradise
    keep spending most our lives, living in the gangsta's paradise
    keep spending most our lives, living in the gangsta's paradise

    kubys159 badge
    kubys159 avatar
    opened Mobile App Chest and won Runa Ansus.
    6 months ago
    kubys159 badge
    kubys159 avatar
    Commented subject I am stuck on lvl 2 :(.
    6 months ago

    ugh
    i dnot know what to text
    so i am gonna text like this random words dog cat girl woof why hello meow

    kubys159 badge
    kubys159 avatar
    Commented subject Anyone stuck on lv2.
    1 year ago

    THIS TOOK ME LIKE 30 MINUTES AND I GOT STILL 24 PROCENT WTH GAMEHAG

    kubys159 badge
    kubys159 avatar
    Commented subject Anyone stuck on lv2.
    1 year ago

    Cause baby tonight the creepers tryin to steal all our stuff agin (get your stuff?)
    yea lets take back the world
    yea baby tonight grab your sword armor and go (its on)
    Oh so fight fight like its the last last night of your life life show them your bite (whoo)
    Cause baby tonight the creepers tryin to steal our stuff agin cause baby tonight grab your pick shovel and bolt agin gain and run run until its done done until the sun comes up in the morn cause baby tonight come on the creepers come on tryin to steal our stuff agin (whoo)

    kubys159 badge
    kubys159 avatar
    Commented subject Anyone stuck on lv2.
    1 year ago

    Hey can i ask how to REACH FASTER LEVEL 3 its hard

    kubys159 badge
    kubys159 avatar
    Commented subject Anyone stuck on lv2.
    1 year ago

    Hey now i am gonna write ehh FU idk what to write about :(

    kubys159 badge
    kubys159 avatar
    Commented subject Anyone stuck on lv2.
    1 year ago

    Okay i am going to sleep this is too much on me :DD

    Friends

    Recently played

    Forge of Empires

    One of the best browser strategy games. Our city is developed since time immemorial, since the Stone Age. Starting with a pure plot of land used for our own village, we have to expand in order to create our own empire. An amazing aspect of the game is the fact, that the time is passing, so the era are changing as well. In this w...

    +2500 +5500
    Soul Gems
    badge

    War Thunder

    When we see the popularity of World of Tanks, we should certainly consider whether games with similar themes and mechanics can stand a chance against the famous publisher. Well, they can. And not only stand a chance, because this Russian game named “War Thunder” beats WoT in many ways.In the beginning, we can select the type of ...

    +750
    Soul Gems
    badge

    Star Conflict

    Star Conflict is a MMO game that is an incredibly extended space simulation. As in all games of this type, we can choose to play alone and carry out the missions or to play in a team where the cooperation is one of the most important features! The part of creating our character is a very interesting aspect of this game. So, ther...

    +2400
    Soul Gems
    badge

    Crossout

    Crossout is a MMO action game based in a post-apocalyptic world. It has been developed by the creators of the famous War Thunder and brings to us a completely refreshed gameplay on somewhat different terms.If you think Crossout is an other clone of the Wargaming games or War Thunder, then this will bring you a pleasant surprise ...

    Lords Mobile

    PLEASE NOTE: This offer is available just for NEW users! If you can see that a mobile game or app receives a nomination from Google Play, you can tell one thing - the game in question is not a ordinary product. But it is up to you how you will rate Lords Mobile - a mobile real-time strategy created by IGG, which is already renow...

    Friends (1)