• Zaloguj Zarejestruj

    Zdobywaj KD

    Odbieraj nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    NOOB2007PPPP Flag pl

    11 miesięcy temu

    Adept

    NOOB2007PPPP badge
    NOOB2007PPPP avatar

    Skrzynie

    Brak przedmiotów w ekwipunku

    Runy

    Brak przedmiotów w ekwipunku

    Nagrody

    Brak przedmiotów w ekwipunku

    Ostatnia aktywność użytkownika

    NOOB2007PPPP badge
    NOOB2007PPPP avatar
    11 miesięcy temu

    fajne fajne profit

    NOOB2007PPPP badge
    NOOB2007PPPP avatar
    11 miesięcy temu

    nie wiem ale może to że nie ma pomysłu w

    NOOB2007PPPP badge
    NOOB2007PPPP avatar
    Skomentował temat Lubicie te gre ???.
    11 miesięcy temu

    fajne komentaże i nie ma żadnych toxikuw

    NOOB2007PPPP badge
    NOOB2007PPPP avatar
    11 miesięcy temu

    mi tesz wiecie

    NOOB2007PPPP badge
    NOOB2007PPPP avatar
    Skomentował temat Ocena gry od 1 do 10.
    11 miesięcy temu

    10/10

    NOOB2007PPPP badge
    NOOB2007PPPP avatar
    11 miesięcy temu

    nie no spoko artykuł

    NOOB2007PPPP badge
    NOOB2007PPPP avatar
    11 miesięcy temu

    a to nie wiem jak XD bez profitu

    NOOB2007PPPP badge
    NOOB2007PPPP avatar
    Skomentował temat Zasady i reg. Tej gry.
    11 miesięcy temu

    ja polecam fajnie

    NOOB2007PPPP badge
    NOOB2007PPPP avatar
    Użytkownik i Gabmalakas146 są teraz znajomymi
    11 miesięcy temu
    NOOB2007PPPP badge
    NOOB2007PPPP avatar
    Użytkownik i Gabmalakas146 są teraz znajomymi
    11 miesięcy temu
    NOOB2007PPPP badge
    NOOB2007PPPP avatar
    11 miesięcy temu

    zgadzam się z tym to strasznie skomplikowane

    NOOB2007PPPP badge
    NOOB2007PPPP avatar
    Skomentował temat Fajnie się w tą grę gra? .
    11 miesięcy temu

    tak opłaca moim zdaniem fajna gra

    NOOB2007PPPP badge
    NOOB2007PPPP avatar
    Skomentował temat ROBLOX co można do niego dodać?.
    11 miesięcy temu

    co można dodać do roblox piszcie koniecznie w komentażach i pozdro profit dobra to tyle o sennie bende sprawdzałł to elo nara ziomy elo pantero

    NOOB2007PPPP badge
    NOOB2007PPPP avatar
    Skomentował Grand Theft Auto IV.
    11 miesięcy temu

    Megan fajna gra polecam mi się podoba

    NOOB2007PPPP badge
    NOOB2007PPPP avatar
    11 miesięcy temu

    profit na sto procent lol

    NOOB2007PPPP badge
    NOOB2007PPPP avatar
    11 miesięcy temu

    Sims spoko profit na sto procent

    NOOB2007PPPP badge
    NOOB2007PPPP avatar
    11 miesięcy temu

    Minecraft spoko

    NOOB2007PPPP badge
    NOOB2007PPPP avatar
    11 miesięcy temu

    nie to naj naj lepszy artykuł który widziałem xd żart ale spoko

    NOOB2007PPPP badge
    NOOB2007PPPP avatar
    11 miesięcy temu

    mi się podoba ten artykuł

    NOOB2007PPPP badge
    NOOB2007PPPP avatar
    Skomentował temat Jail Break czy Mad City ???.
    11 miesięcy temu

    tak meps situ jest lepsze bo whodzi dużo aktualizaci

    Znajomi

    Ostatnio grane

    League of Angels: Heaven's Fury

    League of Angels: Heaven's Fury to kolejna odsłona doskonale wszystkim znanego hitu wśród gier przeglądarkowych z serii League of Angels! Po raz kolejny trafisz do wypełnionej akcją gry RPG, osadzonej w świecie fantasy. Wybierz jedną z trzech dostępnych klas: Mage, Archer lub Dragoon i stań do walki z potężnymi wrogami, których ...

    Znajomi (2)