• Zaloguj Zarejestruj

    Zdobywaj KD

    Odbieraj nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    Hero zero jak wbić lvl ?

    Dziś pokaże wam jak nabić duży lvl ;) 
    Cześć nazywam sie Tomek.Dziś pokaże wam jak nabić duży lvl w hero zero i wytłumacze jakie misje wybierać żeby dało dużo doświadczenia !
    A więc tak przygotowałem krotki spisek nabijania lvl !
    Zaczynamy:
    1.Misje !
    Wybieramy misje przykładowo.
    3min 700 doświadczenia 30 zł
    a nie taką
    21min 1900doświadczenia 1800zł 
    Wybieramy krótsze 
    polecam wykupić zmysł bohatera !
    Dziekuje pozdrawiam ;) 
    Powinniscie wbić 
    1lv/10lv w jakieś 2godziny
    10lv/20 w jakieś 6godziny
    30lv/40 w jakieś 3 dni 
    40/50 w jakieś 7dni 
    50/60 w 14 dni
    Więc polecam stosować ten algorytm sam mam 230 lv gram 6 miesięcy i bardzo dobrze mi idzie polecam też dawać w trenigi kiedy nie mamy już energi.Lubie grać w tą gre bardzo mnie wciągneła i pewnie za niedługo wbije ten wymarzony 300lv Przypominam :1lv/10lv w jakieś 2godziny
    10lv/20 w jakieś 6godziny
    30lv/40 w jakieś 3 dni 
    40/50 w jakieś 7dni 
    50/60 w 14 dni

    24 października 2017 10:49 324
    0

    Czy to jakoś pomoże w nabiciu EXP na gamehag?

    25 października 2017 22:39 324
    0

    Ja mam własny sposób, 56lvl w 4 dni

    18 kwietnia 2018 17:37 324
    0

    w sumie prawda

    28 kwietnia 2018 18:53 324
    0

    Dzięki

    29 kwietnia 2018 00:03 324
    0

    Moze i bedzie przydatne :)

    1 maja 2018 10:24 324
    0

    wystarczy robić te misje w telefonie za pączki

    1 maja 2018 17:45 324
    0

    super pomysł

    1 maja 2018 18:32 324
    0

    Co tam poziom ja zawsze chciałem załorzyć silną drużyne

    3 maja 2018 08:03 324
    0

    Jaki trzeba mieć lvl żeby dostać max w gamehsg kd?

    3 maja 2018 11:37 324
    0

    Robisz jak najwiecej misji

    3 maja 2018 12:59 324
    0

    A jak wbijasz lvl w innych grach?Grasz ile wlezie

    14 maja 2018 19:01 324
    0

    Witam ja wykonałem zadanie jedno.i nie ma expa nie wiem paranoja

    16 maja 2018 10:03 324
    0

    dzieki ps. zadania w grach nabija automatycznie czy trzeba robic cos jeszcze zeby zaliczyło?

    22 maja 2018 20:06 324
    0

    W różny sposób można wbijać poziom ja obecnie gram przez steama

    14 czerwca 2018 17:46 324
    0

    robić misje

    14 czerwca 2018 18:00 324
    0

    Musisz robic misje czasowe najlepiej sie wtedy wija lvl

    15 czerwca 2018 08:17 324
    0

    Dzięki za poradnik :)

    15 czerwca 2018 22:19 324
    0

    Żeby stać się dobrym szybko rozwijającym graczem trzeba być bardzo aktywny w grze

    16 czerwca 2018 07:59 324
    0

    Moze zagram w hero zero

    19 lipca 2018 13:20 324
    0

    ohoho te czasy hero zero oponek szlafroków i czego jeszcze XD

    21 kwietnia 2020 21:39 324
    0

    pisząc artykuły, komentując, komentując artykuły myślę, że pomogłam :)

    21 kwietnia 2020 22:07 324
    0

    super pomysł

    22 kwietnia 2020 05:53 324
    0

    Super

    24 kwietnia 2020 10:34 324
    0

    Najprostrzy sposób nabicia level'a w HZ,kupujesz wspomagacz 50% misji i umiejetności %50
    Bierzesz misje walki najkrótsze, tam gdzie dużo xp. Jak dla mnie 50 level jest osiągalny w 7 dni jak dobrze pójdą zadania nadzwyczajne wiec troche beznadziejny ten poradnik jak się tak dobrze na tej gierce nie znasz. Bo wbicie levela nie zależy,od wykonanych misji tylko dobrze rozdanych statystyk i wykonywanie osiagnięć za które też się dostaje mnóstwo xp. Podobnie jak jednostki treningowe wtedy wykupujemy multitasking,robisz te wszystkie jednostki treningowe nie marnując czasu i biorąc misje, i tak na zmiane dodatkowa energia to wykorzystujesz ją od razu. Zapomniałeś też wspomnieć o dołączeniu do drużyny z dobrze rozwiniętym popularności i wyposażenia co dają na plus do umiejetności i łatwiej idzie wbić,niby taki szczegół a zdołaleś o nim zapomnieć. Wracając
    jak grasz dobrze 230 level jest osiągalny w miesiąc lub dwa jak masz wspomagacze dobre kupione bo jak w 6 msc nabiłeś 230 lvl to kiepsko. Po takim okresie powinieneś mieć przynajmniej 320 level.

    24 kwietnia 2020 15:42 324
    0

    Aby skomentować musisz być zalogowany!

    Zaloguj się