• Zaloguj Zarejestruj

    Zdobywaj KD

    Odbieraj nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    Postacie do wyjscia z nizszych dywizji.

    Siemka! Chcialbym tutaj w temacie abyscie napisali swoje wlasne najlepsze postacie do wyjscia z okreslonej dywizji - dla kogos byc moze sie przyda. Dla mnie najlepszym wyborem jest pickowanie assasinow tj. Akali, Talon jak i czasem dobrze range carry postacie typu - ziggs, lux, xerath. Sa to dosc latwe postacie do wyjscia z tzw. Bronze nawet do platyny tylko jak wiadomo trzeba grac z glowa nawet wydajacymi sie latwymk champami (akali)

    13 sierpnia 2017 18:05 77
    0

    Soraka - wyszedłem z silvera do golda

    14 sierpnia 2017 17:29 77
    0

    Akali po buffach jest dobrych i sie nadaje na topa i mida

    15 sierpnia 2017 14:34 77
    0

    asdhbfgiosdgbh

    21 sierpnia 2017 19:55 77
    0

    TOP:
    - Quinn pod lethality
    -

    21 sierpnia 2017 22:21 77
    0

    jax jest dobry

    22 sierpnia 2017 22:40 77
    0

    Master jest dobry w brązie

    25 sierpnia 2017 14:06 77
    0

    Master jax xin leona annie twitch vladimir

    25 sierpnia 2017 14:35 77
    0

    Top: Jax, Xin, Garen

    25 sierpnia 2017 14:52 77
    0

    Jungla: Xin, WW

    25 sierpnia 2017 14:52 77
    0

    Mid: Annie, Malzahar, Akali

    25 sierpnia 2017 14:53 77
    0

    ADC: Miss Fortune, Twitch, Jhin

    25 sierpnia 2017 14:54 77
    0

    Support: Janna, Sona, Soraka

    25 sierpnia 2017 14:55 77
    0

    wydaje mi ze ze annie,ahri powinne był być ok

    25 sierpnia 2017 15:44 77
    0

    dariusa polecam sprawdza sie na kazdej dywizji, ale musisz go sobie pocwiczyc, bo wcale nie jest latwym champem jak pisza jakies kidy

    25 sierpnia 2017 15:59 77
    0

    Ja również polecam assasinów no może poza zedem dla niektórych może być zbyt trudny .Vladymir i Swaim te postacie mogą same wygrywać gierki albo ostatecznie tryndamare głownie puszujecie albo nasus jak dotrwacie do late to powinno być łatwo pamiętajcie o farmieniu z q=DMG.
    Poćwiczcie farmienie i głowny cel to towery smoki barony itp.nie kille nie walczcie kiedy nie musicie :D

    I OSTATNIE NIE BĄDZCIE TOKSYCZNI dzięki temu wasza szansa na win wzrasta .

    25 sierpnia 2017 17:41 77
    0

    lulu/rakan gold 4 - platinum 5 w 3 dni

    25 sierpnia 2017 17:43 77
    0

    xin na jng

    25 sierpnia 2017 18:49 77
    0

    ja polecam grać tankami na topie poniewarz wybaczają wele błędów ale jeśli nie potrafisz wyjść bo jesteś słaby mechanicznie to polecam talie postacie jak annie garen blitz master yi xin i tristane

    26 sierpnia 2017 08:33 77
    0

    Malphite na topie bardzo latwo.

    26 sierpnia 2017 11:20 77
    0

    Evelyn na lowelo ludzie nie potrafią na nią grac bo jest niewidzialna

    26 sierpnia 2017 13:57 77
    0

    Aby skomentować musisz być zalogowany!

    Zaloguj się