• Zaloguj Zarejestruj

    Zdobywaj KD

    Odbieraj nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    _bartix__ Flag pl

    6 miesięcy temu

    Adept

    _bartix__ badge
    _bartix__ avatar
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    22

    Skrzynie

    Brak przedmiotów w ekwipunku

    Runy

    Brak przedmiotów w ekwipunku

    Nagrody

    Ostatnia aktywność użytkownika

    _bartix__ badge
    _bartix__ avatar
    otworzył Weekly Chest i wygrał Runa Hagl.
    9 miesięcy temu
    _bartix__ badge
    _bartix__ avatar
    odebrał nagrodę 1 Robux.
    9 miesięcy temu
    _bartix__ badge
    _bartix__ avatar
    otworzył Skrzynia Powitania i wygrał Runa Berkana.
    10 miesięcy temu
    _bartix__ badge
    _bartix__ avatar
    odebrał nagrodę 2 Robux.
    10 miesięcy temu
    _bartix__ badge
    _bartix__ avatar
    odebrał nagrodę 5 Robux.
    10 miesięcy temu
    _bartix__ badge
    _bartix__ avatar
    Skomentował Tasty Tale.
    10 miesięcy temu

    pisze po exp bo 1 % i 3 lvl sorry za spam

    _bartix__ badge
    _bartix__ avatar
    Zdobycie 3 poziomu
    10 miesięcy temu
    _bartix__ badge
    _bartix__ avatar
    10 miesięcy temu

    może być ale ja tam tej gry nie lubie

    _bartix__ badge
    _bartix__ avatar
    10 miesięcy temu

    ciekawe XD nwm co pisze po exp

    _bartix__ badge
    _bartix__ avatar
    Skomentował Snake VS Block.
    10 miesięcy temu

    nie polecam nie lubie pisze po exp (nie wiem czy to prawda)

    _bartix__ badge
    _bartix__ avatar
    10 miesięcy temu

    super artykuł pozdro

    _bartix__ badge
    _bartix__ avatar
    Skomentował temat ehh kolejny problem.
    10 miesięcy temu

    jaki powiedz

    _bartix__ badge
    _bartix__ avatar
    10 miesięcy temu

    super artyukł

    _bartix__ badge
    _bartix__ avatar
    10 miesięcy temu

    siema git artykuł

    _bartix__ badge
    _bartix__ avatar
    Skomentował temat Może ktoś opisac gre?.
    10 miesięcy temu

    nie wiem XD pisze po exp

    _bartix__ badge
    _bartix__ avatar
    Skomentował Rekordy świata gier.
    10 miesięcy temu

    no spoko jest

    _bartix__ badge
    _bartix__ avatar
    Skomentował Diluc - jak budować?.
    10 miesięcy temu

    no gites artykuł

    _bartix__ badge
    _bartix__ avatar
    10 miesięcy temu

    no git xDD

    _bartix__ badge
    _bartix__ avatar
    Skomentował temat fifa jest niefajna.
    10 miesięcy temu

    ja lubie ale nie 18

    _bartix__ badge
    _bartix__ avatar
    10 miesięcy temu

    super rob tak dalej ;)

    Znajomi

    Ostatnio grane

    Znajomi (1)