• Zaloguj Zarejestruj

    Zdobywaj KD

    Odbieraj nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    Misiase Flag pl

    1 rok temu

    Adept

    Misiase badge
    Misiase avatar
    Miasto
    Świecie
    Wiek
    22

    Skrzynie

    Brak przedmiotów w ekwipunku

    Runy

    Brak przedmiotów w ekwipunku

    Nagrody

    Brak przedmiotów w ekwipunku

    Ostatnia aktywność użytkownika

    Misiase badge
    Misiase avatar
    otworzył Weekly Chest i wygrał Runa Tiwaz.
    1 rok temu
    Misiase badge
    Misiase avatar
    Zdobycie 2 poziomu
    1 rok temu
    Misiase badge
    Misiase avatar
    Skomentował temat Od kiedy gracie?.
    1 rok temu

    bedzie dobre 2 lata! :D a jest sporo postaci, ktorymi nadal nie zagralam

    Misiase badge
    Misiase avatar
    Skomentował temat Oceniamy lola w skali 1-10.
    1 rok temu

    mi nawet chat wywala :D ale moze to i dobrze? nie musze czytac placzacych feederow :3

    Misiase badge
    Misiase avatar
    Skomentował temat ulubiona postać.
    1 rok temu

    aktualnie po zdobyciu 500k na ahri zaczela mnie nudzic ... wiec zdecydowanie zdobylam nowego maina, ktorym stala sie Senna :D

    Misiase badge
    Misiase avatar
    Skomentował temat Ktoś jeszcze tak ma?.
    1 rok temu

    Ogolnie ja sama sobie z tym nie radze i jestem w tacie przegrywania nawet 5x rankedow z rzedu! nawet grajac najlepiej jak mozesz i wspierajac swojego adc oraz resze teamu nie jestesmy w stanie wykierowac sami.... w ostatnim czasie postanowilam skupic sie na grupowaniu teamu zeby bylo 5vs5, a w rezultacie udaje nam sie cos ugrac i da sie nawet wygrac! najwazniejsza jest jg i nie ma co sie z tym kryc ;-; dlatego jako supp mamy dodatkowe zadanie aby pomoc w pilnowaniu i robieniu smokow.

    Misiase badge
    Misiase avatar
    otworzył Skrzynia Powitania i wygrał Runa Tiwaz.
    1 rok temu

    Znajomi

    Ostatnio grane

    Znajomi (1)

    Aktywność na forum