• Zaloguj Zarejestruj

    Zdobywaj KD

    Odbieraj nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    BALWANEK555 Flag pl

    1 rok temu

    Adept

    BALWANEK555 badge
    BALWANEK555 avatar
    Miasto
    bydgoszcz
    Wiek
    24

    Skrzynie

    Brak przedmiotów w ekwipunku

    Runy

    Nagrody

    Brak przedmiotów w ekwipunku

    Ostatnia aktywność użytkownika

    BALWANEK555 badge
    BALWANEK555 avatar
    1 rok temu

    wedlug mnie meh jest to ze za wyzwania bedzie neymar

    BALWANEK555 badge
    BALWANEK555 avatar
    1 rok temu

    fajny taki innny od poprzednich sezonow

    BALWANEK555 badge
    BALWANEK555 avatar
    1 rok temu

    gralem kiedys w stardwey valley i uwazam ze jest spoko

    BALWANEK555 badge
    BALWANEK555 avatar
    1 rok temu

    spoko ale nie mam 1000 kd xD

    BALWANEK555 badge
    BALWANEK555 avatar
    1 rok temu

    spoko poradnik dla poczatkujacych w forta

    BALWANEK555 badge
    BALWANEK555 avatar
    Skomentował temat Robuxy czy Bobuxy?.
    1 rok temu

    robuxy XD

    BALWANEK555 badge
    BALWANEK555 avatar
    Skomentował temat co myślicie o trybie ochrona?.
    1 rok temu

    taki meh bo jak vip jest slaby i sie rozdzielicie to gg

    BALWANEK555 badge
    BALWANEK555 avatar
    Skomentował temat jaki jest teraz sezon.
    1 rok temu

    w forcie jest teraz s5 r2 a za dwa dni s6

    BALWANEK555 badge
    BALWANEK555 avatar
    Skomentował CrossFire: Warzone.
    1 rok temu

    cross fire jest nawet spoko choc ja w nia zbytnio nie gram

    BALWANEK555 badge
    BALWANEK555 avatar
    Skomentował temat ile macie pkt na arenie? .
    1 rok temu

    mam 700 bo nie gram arenek

    BALWANEK555 badge
    BALWANEK555 avatar
    1 rok temu

    podobno maja byc wilki

    BALWANEK555 badge
    BALWANEK555 avatar
    1 rok temu

    podobno maja byc wilki

    BALWANEK555 badge
    BALWANEK555 avatar
    1 rok temu

    w fortnite bardziej wedlug mnie sie oplaca kupic skina

    BALWANEK555 badge
    BALWANEK555 avatar
    1 rok temu

    fortnite wedlug mnie tak 8/10

    BALWANEK555 badge
    BALWANEK555 avatar
    Użytkownik i skejcior261 są teraz znajomymi
    1 rok temu
    BALWANEK555 badge
    BALWANEK555 avatar
    1 rok temu

    adopte me

    BALWANEK555 badge
    BALWANEK555 avatar
    Skomentował temat Jakie gry polecacie w roblox?.
    1 rok temu

    w roblox to jailbreak i adopt me

    BALWANEK555 badge
    BALWANEK555 avatar
    1 rok temu

    a o ktorej jest ten cyprus

    BALWANEK555 badge
    BALWANEK555 avatar
    1 rok temu

    na trady wiesniakow sie przyda

    BALWANEK555 badge
    BALWANEK555 avatar
    1 rok temu

    fajne byly te nagrody choc ten tommy gun byl za op

    Ostatnio grane

    +2500 +6000
    Kamienie Dusz
    badge

    War Thunder

    Patrząc na ogromną popularność znanej wszystkim gry World of Tanks, wypadałoby się zastanowić, czy gry o zbliżonej tematyce i mechanice mają szansę dorównać słynnemu wydawnictwu. Otóż mają. I nie tylko dorównać, bo rosyjskie War Thunder w wielu aspektach bije WOT na głowę.Na początek do wyboru mamy typ jednostki. W wypadku armii...

    Crossout

    Crossout to osadzone w post-apokaliptycznym świecie MMO akcji twórców sławnego War Thunder, będące propozycją na zupełnie odświeżoną rozgrywkę na nieco odmiennych warunkach.Jeśli sięgając po Crossout spodziewacie się kolejnej kalki gier Wargaming oraz samego sławnego War Thunder, to spotka was miłe zaskoczenie - studio zadbało o...

    Znajomi (2)