• Zaloguj Zarejestruj

    Zbieraj

    Nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    Wejdź na nową stronę do zarabiania - Earnweb.com

    Haxball - poczatek czy koniec?

    Haxball to gra typu via www. Gram w nią od 2011 roku, ale istnieje ona dłużej (zdaje mi się że od 2009). Osobiście polskich zawodników gra około 100 graczy, a z całego świata wynosi ponad 1000 graczy. 
    Co wam powiem w tym artykule:
    - Jak grać?
    - Czy warto?
    - Gram na prawdę dobrze, co zrobić?
    - Mapy
    - Cheat
    Jak grać?



    Gra się na klawiaturze, myszka wcale nie jest nam potrzebna. Aby uderzyć piłkę klikamy następujące przycisku: space, alt, x, shift. Oczywiście nie wciskamy wszystkich guzików, wybieramy jeden który jest nam pod ręką. Chodzi sie kilka na klawiszach chodzenia (strzałek, albo WSAD). Na początku naszej gry będziemy się ślizgać to normalne, po dalszej nauce pójdzie lepiej.

    Czy warto?

    Moim skromnym zdanie warto. Gdy poćwiczymy nasza grę możemy wziąć udział w licznych turniejach. Dla osób bardziej zaawansowanych polecam ligi zagraniczne, gdzie jest wyższy poziom niż na polskich.

    - Gram na prawdę dobrze, co zrobić?

    Tak jak napisałem wyżej. Należy zapisać sie do jakiegoś turnieju. Istnieje dużo for internetowych, gdzie ligi sie rozkwitają. Są tam ligi 1v1, 3v3 oraz 4v4. Każdy znajdzie coś dla siebie.

    - Zostawię to podpunkty i napiszę zakończenie