• Zaloguj Zarejestruj

    Zdobywaj KD

    Odbieraj nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    Czy warto kupić bloxburg?

    Czy warto kupić BloxBurg?

    20 marca 2020 15:21 2173
    0

    TAK

    20 marca 2020 20:23 2173
    0

    Tak fajna gra

    20 marca 2020 20:25 2173
    0

    Moim zdaniem warto kupić bloxburga poniwaz dostarcza dużo zabawy itp oraz jest latny a kazdy wie o tym ze kto ma robuxy jest pro wiec moim zdaniem warto kupic bloxburga życzę milego dnia dobranoc

    20 marca 2020 22:31 2173
    0

    moim zdaniem warto kupić bo nie kosztuje jakos duzo robuxow i super mi sie buduje domki

    21 marca 2020 09:59 2173
    0

    warto bo w grze bloxburg można wybudować swój własny dom, hote;.. Itp..
    oczywiście można dodawać członków żeby budowali albo i korzystali z rzeczy co-owner: on może usuwać rzeczy może budować i wstawiać rzeczy
    Rommate: może ustawiać zdjęcia i on może tylko spoglądać jak budujesz przez build mode aby to zrobić musisz posprerać w ustawieniach żeby rommate wchodził w build mode
    guest: on może tylko ruszać rzeczy czyli może korzystać z loduwki, kanapy itp..
    Blocked: Jak ktoś cie wnerwia czyli np puka do twojego domu czy np jest w twoim domu bez pozwolenia to możesz go zablokować i jusz cie nie będzie wnerwiać

    Myśle że ten mały artykuł sie sprzyda do pokazania gry

    21 marca 2020 10:06 2173
    0

    Mysle ze warto poniewaz jest to fajna gra i chyba kazdy ja lubi a nie jest wcale taka droga

    21 marca 2020 10:35 2173
    0

    Warto go kupić.Ps jezeli ktos moze mi dać kamienie dusz to prosze nawet 1

    21 marca 2020 10:49 2173
    0

    Warto bardzo warto fajna gra kazdy ją lubi 25 robux to mało.

    21 marca 2020 12:39 2173
    0

    Ja kupiłem a na drugi dzień przestałem w nią grać i teraz żałuje

    21 marca 2020 12:41 2173
    0

    Ja neiepolecam szybko sie znudzisz i stracisz tyko robux

    22 marca 2020 09:34 2173
    0

    Tak bardzo polecam

    22 marca 2020 17:16 2173
    0

    Tak nanananhanana

    22 marca 2020 17:16 2173
    0

    Tak bo mało kosztuje

    22 marca 2020 17:26 2173
    1

    Tak spoko jest

    22 marca 2020 17:30 2173
    0

    Myśle, że warto bo jest tani i fajny.

    22 marca 2020 20:24 2173
    0

    Ja chce 350 kamieni dusz jak ktoś da to dam numer do kruszwila

    22 marca 2020 21:39 2173
    1

    Nie każdy kto ma robuxy jest pro xd jak nie wiesz co pisać ro nie pisz

    22 marca 2020 23:02 2173
    0

    Myślę, że warto, gdyż jest dość podobny styl do simsów na co wskazują m.in. paski potrzeb jak i systemem budowania, więc moim zdaniem bardzo przyjemny tryb.

    23 marca 2020 03:04 2173
    0

    Opłaca się gra nie jest droga a można się fajnie pobawić polecam jak coś

    23 marca 2020 07:10 2173
    0

    Moim zdaniem to mega fajny tryb i opłaca się go kupić . Kiedy już to zrobisz pewnie jak większość mooch znajomych będziesz cały czas chciał w to grać . Jest to mały symulator życia .

    23 marca 2020 07:39 2173
    0

    Mega warto ja mam dom który kosztuje 1000000k więc jest tam też cukiernia i pizzeria

    23 marca 2020 08:04 2173
    0

    Tak warto kupić bloxburga

    23 marca 2020 10:49 2173
    0

    Jeśli często grasz w roblox to warto

    23 marca 2020 11:53 2173
    0

    tak to moja ulubiona gra

    23 marca 2020 11:55 2173
    0

    Aby skomentować musisz być zalogowany!

    Zaloguj się