• Zaloguj Zarejestruj

    Zdobywaj KD

    Odbieraj nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    przepraszam ale... robuxy gamehag :(

    robuxy zablokowane , skrzynki już nie ma ,a robuxy zbanowane serio gamehag ?

    1 sierpnia 2019 11:40 2173
    1

    nom zgadzam sie

    1 sierpnia 2019 13:58 2173
    0

    Od 50 w góre są dostępne

    2 sierpnia 2019 07:46 2173
    3

    nie wiem czemu tak robią

    2 sierpnia 2019 19:16 2173
    0

    Kappa czyli od 50 w góre ? , dzięki za odpowiedź

    2 sierpnia 2019 21:15 2173
    0

    nie bardzo rozumiem, nawet 50 w górę są niedostępne, specjalnie doładowałam kd żeby kupić :(

    3 sierpnia 2019 12:02 2173
    0

    maja sporo roboty prz tym

    4 sierpnia 2019 10:04 2173
    0

    ja tylko po poziom

    4 sierpnia 2019 14:52 2173
    1

    już są [email protected]

    6 sierpnia 2019 21:00 2173
    0

    Są tylko te mniejsze sumy są nie dostepne ponieważ roblox nie daje małych sum (to moja teoria)

    6 sierpnia 2019 21:42 2173
    0

    teraz są puzniej nie będize i znowu będą

    8 sierpnia 2019 22:02 2173
    0

    roblox jest gom git

    8 sierpnia 2019 22:42 2173
    0

    fajnie ludzie ,że odpisujecie

    9 sierpnia 2019 09:41 2173
    0

    Fajnie jest że są , trzeba kupic bo jeszcze znowu usuną hah

    9 sierpnia 2019 15:37 2173
    0

    to prawda

    9 sierpnia 2019 16:14 2173
    0

    Robuxy są dostępne bo napisałem kiedyś do supporru

    10 sierpnia 2019 07:43 2173
    0

    powrót robuxuw tylko czyba zapłacić 280KD a nie jak przedtem 100KD

    10 sierpnia 2019 08:46 2173
    0

    no niestety

    10 sierpnia 2019 10:17 2173
    0

    nareszcie są

    10 sierpnia 2019 10:18 2173
    0

    możecie poprawić ortografie ?

    10 sierpnia 2019 13:08 2173
    0

    Dlaczego wcześniej 1 robux był za 6 KD a teraz po 8?

    10 sierpnia 2019 13:33 2173
    0

    bo tak

    10 sierpnia 2019 13:33 2173
    0

    ale już są rbx

    11 sierpnia 2019 20:03 2173
    0

    Ja muszę tylko do 3 poziomu dotrwać mam nadzieję ,że będzie możliwość kupieina Robuźów jeszcze w sklepuie

    12 sierpnia 2019 10:55 2173
    0

    A tak wogóle to co wy kupujecie automatycznie Robuxy czy skrzynki z Robuxami ?

    12 sierpnia 2019 10:55 2173
    0

    Aby skomentować musisz być zalogowany!

    Zaloguj się