• Zaloguj Zarejestruj

    Zdobywaj KD

    Odbieraj nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    Oceń artykuł "Hero Zero - wprowadzenie. (v.1)"

    (4/5) 5 ocen
    littleselfish, 23 maja 2018 23:14

    Hero Zero - wprowadzenie. (v.1)

    Hero Zero to przeglądarkowa gra RPG Multiplayer, dzięki której każdy może stać się bohaterem. Pytacie jak? Wystarczy się zalogować, a jest to kompletnie darmowe!

    Witam, zapraszam do tego krótkiego poradnika dotyczącego gry Hero Zero. Jest to czyste wprowadzenie do gry.


    START

    Na samym początku naszej przygody tworzymy swojego bohatera. Wygląd. Tworzymy swojego bohatera dobierajać elementy z wielu wariantów przeróżnych włosów, nosów, oczu, odcieni skóry, ust i wielu wielu więcej! Następnie wybieramy pseudonim naszej postaci. Jakikolwiek chcemy, z duzych liter, z malych, z liczbami, co sobie życzysz! (oczywiscie nie liczac wulgaryzmow:))


    POZIOM
    Poziomy. Aby rozwijać naszego bohatera, i zdobywać więcej doświadczenia (tzw expa) musimy wykonywać misje. Jest ich wiele wiarantów, krótkie jak i długie, misje czasowe i walki, w ktorych musimy sie zmierzyć z wieloma złymi charakterami. Na (1lvl) mamy tytuł 'Frajer z Sąsiedztwa' lecz z biegiem czasu, nasz tytuł będzie coraz lepszy jak np. (100lvl) 'Często Chwalony Łowca Łotrów'. Akcja rozgrywa się w małym osiedlu, Humphreydale. (lecz tylko do 20poziomu). Możecie pomyśleć - w jeden dzień nabiję 100poziom, łatwizna. Otóż nie. Każda misja wymaga energii oraz czasu, w zależności od nagród jakie nam oferuje. Energia i czas pokrywaja się ze sobą, czyli na pewną misje jak potrzebujemy 10energii, będzie ona trwała 10minut. Na każdy dzień mamy przeznaczone 100 energii, i 4 doladowania po 50 (za monety).


    WALUTA
    W grze posiadamy 2 waluty - monety i oponki. Te drugie to pyszne pączki ktorym trudno sie oprzec! Oponki sa cenniejsze od monet, mozemy je kupic za prawdziwe pieniadze, lub zdobyc w grze.


    ARTRYBUTY

    Lecz po co nam poziom, monety i oponki? No jak to po co, na nasz strój! Każda część stroju ma inne artrybuty, tzn nasze umiejętności. Jest ich 4: siła (obrażenia), kondycja (punkty trafień, życie), intuicja (zdolność uniku), inteligencja (zdolność trafienia krytycznego). Więc jeśli ubieramy naszego bohatera, nie patrzymy czy nasza czapka jest różowa czy niebieska, tylko jakie nam daje punkty. 

    Możemy także wykonywać treningi, aby ulepszyć nasze umiejętności na stałe. Na każdy dzień mamy przeznaczone 10 jednostek treningowych, czyli możemy zrobic 10 treningów. Aby to paska umiejętności dodać 5punktów, musimy wykonac 3 treningi.


    WSPOMAGACZE
    Co to za bohater bez żadnych wspomagaczy. Oczywiście w grze są one dostępne, w 3 wariantach. Każdy wariant ma 3 poziomy 'mocy', od najslabszego do najmocniejszego. Jak można się domyślić, najsłabszy wspomagacz będzie najtańszy, a najmocniejszy najdroższy. Cena wspomagacza zależy od naszego poziomu oraz od tego, który raz owy kupujemy. Posiadamy 3 rodzaje:

    • misji - redukuje czas trwania misji oraz zapotrzebowanie energii na nią
    • umiejętności - podwyższa procent podstawowych umiejętności
    • pracy - podwyższa pozyskiwanie monet w kryjówce


    Więcej w następnej częsci poradnika! ;)

    Oceń artykuł Hero Zero - wprowadzenie. (v.1)

    (4/5) 5 ocen

    Zagraj w Hero Zero

    Hero Zero

    Batman, Ironman, Spiderman... Chciałbyś być taki jak oni? Teraz jest to możliwe! Stwórz swoją postać i powoli pnij się w górę. Na początku dostaniesz misje na swoim osiedlu, zwykłe błahostki takie jak przepędzenie natrętnych dzieciaków czy poszukanie kocimiętki dla kotki z sąsiedztwa. Ale pamiętaj – od...

    Odbierz nagrodę do Hero Zero

    Komentarze

    Fajna gra

    26 czerwca 2018 18:30
    0

    Tylko troche krutsze pisz pliss

    5 czerwca 2018 19:36
    0

    bardzo fajnie napisany artykuk

    7 czerwca 2018 20:52
    0

    spoko artykuł

    12 lipca 2018 12:48
    0

    nawet spoko gierka

    5 lutego 2019 09:35
    0

    Dobrze napisany artykuł.Widać, że się postarałeś:)Naprawdę:Szacun;)

    14 czerwca 2018 07:38
    0

    Nawet spoko życze powodzonka bo fajnie ci wychodzą

    5 czerwca 2018 19:34
    0