• Zaloguj Zarejestruj

    Zdobywaj KD

    Odbieraj nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    smileslowyoutube123 Flag pl

    1 rok temu

    Adept

    smileslowyoutube123 badge
    smileslowyoutube123 avatar
    Miasto
    lembork
    Wiek
    28

    Skrzynie

    Brak przedmiotów w ekwipunku

    Runy

    Brak przedmiotów w ekwipunku

    Nagrody

    Ostatnia aktywność użytkownika

    smileslowyoutube123 badge
    smileslowyoutube123 avatar
    Skomentował temat lubicie bloxburga?.
    1 rok temu

    tak bardzo xd

    smileslowyoutube123 badge
    smileslowyoutube123 avatar
    Zdobycie 3 poziomu
    1 rok temu
    smileslowyoutube123 badge
    smileslowyoutube123 avatar
    odebrał nagrodę 10 Robux.
    1 rok temu
    smileslowyoutube123 badge
    smileslowyoutube123 avatar
    Zdobycie 3 poziomu
    1 rok temu
    smileslowyoutube123 badge
    smileslowyoutube123 avatar
    1 rok temu

    hodzi o to żebyś napisał/a na ile procentów oceniasz dane gro razu mówię to nie jest próba skłócenia innych tylko jestem ciekaw kto ma jaką opinie o danej grze

    2212 zd ww

    smileslowyoutube123 badge
    smileslowyoutube123 avatar
    1 rok temu

    Chodzi o to żebyś napisał/a na ile procentów oceniasz dane gro razu mówię to nie jest próba skłócenia innych tylko jestem ciekaw kto ma jaką opinie o danej grze

    2212 zd

    smileslowyoutube123 badge
    smileslowyoutube123 avatar
    1 rok temu

    Chodzi o to żebyś napisał/a na ile procentów oceniasz dane gro razu mówię to nie jest próba skłócenia innych tylko jestem ciekaw kto ma jaką opinie o danej grze

    smileslowyoutube123 badge
    smileslowyoutube123 avatar
    Skomentował temat czy można zdobyć za Free robux?.
    1 rok temu

    wejdź na stronę RBX Ninja

    smileslowyoutube123 badge
    smileslowyoutube123 avatar
    Skomentował temat czy można zdobyć za Free robux?.
    1 rok temu

    można jest dużo sposobów na robuxy ja tak zdobyłem 800robux xd tutaj lol

    2173

    smileslowyoutube123 badge
    smileslowyoutube123 avatar
    Skomentował temat czy można zdobyć za Free robux?.
    1 rok temu

    można jest dużo sposobów na robuxy ja tak zdobyłem 800robux xd tutaj lol

    smileslowyoutube123 badge
    smileslowyoutube123 avatar
    Skomentował temat czy można zdobyć za Free robux?.
    1 rok temu

    można jest dużo sposobów na robuxy ja tak zdobyłem 800robux xd tutaj

    smileslowyoutube123 badge
    smileslowyoutube123 avatar
    Skomentował temat czy można zdobyć za Free robux?.
    1 rok temu

    można jest dużo sposobów na robuxy ja tak zdobyłem 800robux xd

    smileslowyoutube123 badge
    smileslowyoutube123 avatar
    Skomentował temat OPOWIADACC COS O TEJ GRZE.
    1 rok temu

    Fajna, polecam dla użytkowaników lubiący 2 wojne światową. Mżliwość wyboru czołgów, samolotów, helikopterów i okrętów. Plus jest taki że oszczędzasz miejsce na dysku, bo możesz sobie zainstalować w
    War Thunder zamiast np. World of Tanks i World of Warships.Fajna, polecam dla użytkowaników lubiący 2 wojne światową. Mżliwość wyboru czołgów, samolotów, helikopterów i okrętów. Plus jest taki że oszczędzasz miejsce na dysku, bo możesz sobie zainstalować w
    War Thunder zamiast np. World of Tanks i World of Warships.

    smileslowyoutube123 badge
    smileslowyoutube123 avatar
    Skomentował temat lubicie grać w ninja.
    1 rok temu

    o boże grałem w to z 3 lata temu pog gierka polecam :D xd serio

    smileslowyoutube123 badge
    smileslowyoutube123 avatar
    Skomentował temat lubicie grać w ninja.
    1 rok temu

    o boże grałem w to z 3 lata temu pog gierka polecam :D xd

    smileslowyoutube123 badge
    smileslowyoutube123 avatar
    Skomentował temat Gra ktoś może? .
    1 rok temu

    Te znaki zapytania to minka nie chciała mi się z nią skomentować xd lol

    smileslowyoutube123 badge
    smileslowyoutube123 avatar
    Skomentował temat Gra ktoś może? .
    1 rok temu

    Te znaki zapytania to minka nie chciała mi się z nią skomentować xd

    smileslowyoutube123 badge
    smileslowyoutube123 avatar
    Skomentował Roblox.
    1 rok temu

    xd lubie gry w roblox kto lubi jailbreak lol

    smileslowyoutube123 badge
    smileslowyoutube123 avatar
    Skomentował Roblox.
    1 rok temu

    Gra dobra, mnóstwo trybów do wyboru co gwarantuje że każdy znajdzie coś dla siebie, a błędy są raczej śmieszne niż frustrujące lubie jĄ LOL

    smileslowyoutube123 badge
    smileslowyoutube123 avatar
    Skomentował Roblox.
    1 rok temu

    Gralem kiedys w to ale mi sie szycko znudzilo a moj brat ciagle gra mam 200kd

    Znajomi

    Ostatnio grane

    Star Conflict

    Star Conflict to gra MMO, która jest niezwykle rozbudowaną symulacją kosmiczną. Tak jak w każdej tego typu grze gdzie do czynienia mamy z innymi graczami możemy podjąć decyzję o samotnej rozgrywce i wykonywaniu misji lub grze w grupie gdzie przede wszystkim liczy się współpraca! Ciekawym aspektem gry jest możliwość stworzenia wł...

    +4310 +5172
    Kamienie Dusz
    badge

    World of Warships - Free Premium Bonus!

    Oferta zawiera kod zaproszenia tylko dla nowych graczy:Kod zaproszenia do regionu Europy: POWER BONUS: niemiecki krążownik IV poziomu Karlsruhe + miejsce w porcieKod zaproszenia do regionu Ameryki Północnej: TARGETBONUS: amerykański krążownik IV poziomu Phoenix + miejsce w porcieKod zaproszenia do regionu Wspólnoty Niepodległych...

    Znajomi (2)