• Zaloguj Zarejestruj

    Zdobywaj KD

    Odbieraj nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    FILPAT Flag pl

    16 godzin temu

    Skąpy Wiedźmiarz

    FILPAT badge
    FILPAT avatar
    Miasto
    Legionowo
    Wiek
    21

    Skrzynie

    Brak przedmiotów w ekwipunku

    Nagrody

    Ostatnia aktywność użytkownika

    FILPAT badge
    FILPAT avatar
    Skomentował temat czy warto zainsalowac ta gre?.
    16 godzin temu

    polecam fajnie się pogrywa tym bardziej jeżeli miałbyś kolegów dogry

    FILPAT badge
    FILPAT avatar
    Zdobycie 4 poziomu
    16 godzin temu
    FILPAT badge
    FILPAT avatar
    Skomentował temat Kiedy dostane KD.
    16 godzin temu

    nie wiem. może za jakiś czas

    FILPAT badge
    FILPAT avatar
    Skomentował temat polecacie ?.
    16 godzin temu

    fajnie się pogrywa ale szybko się nudzi

    FILPAT badge
    FILPAT avatar
    Skomentował temat wolicie gre czy anime .
    3 tygodnie temu

    kategorzycznie gry lepsze

    FILPAT badge
    FILPAT avatar
    Skomentował temat Ulubiona część fify ?.
    3 tygodnie temu

    Jaka jest wasza ulubiona część fify ?

    FILPAT badge
    FILPAT avatar
    Zdobycie 4 poziomu
    3 tygodnie temu
    FILPAT badge
    FILPAT avatar
    Skomentował temat Jak oceniacie Genshin Impact?.
    3 tygodnie temu

    jakieś słabe to

    FILPAT badge
    FILPAT avatar
    3 tygodnie temu

    chyba nie. Nic się nie opłaca

    FILPAT badge
    FILPAT avatar
    Skomentował temat Ile juz gracie?.
    3 tygodnie temu

    troche pograłem ale dość szybko mi się znudziła gierka

    FILPAT badge
    FILPAT avatar
    Skomentował temat jak tam gracie jeszcze w fifke ?.
    3 tygodnie temu

    ja gram ale w fife 14 bo nie chce mi się innych kupować

    FILPAT badge
    FILPAT avatar
    Skomentował temat warto w to grac?.
    3 tygodnie temu

    zwykła lika lepsze. wild rift też lepszy

    FILPAT badge
    FILPAT avatar
    Skomentował temat Ja lubię statki.
    3 tygodnie temu

    samoloty są zdecydowanie lepsze

    FILPAT badge
    FILPAT avatar
    3 tygodnie temu

    nie wiem bo mam 3

    FILPAT badge
    FILPAT avatar
    Skomentował temat czy ta gra jest fajna .
    3 tygodnie temu

    gra się przyjemnie, a najlepiej to samolotami

    FILPAT badge
    FILPAT avatar
    3 tygodnie temu

    fajnie się w to gra. ja zazwyczaj latam samolotem

    FILPAT badge
    FILPAT avatar
    Skomentował temat pbg czy fortnite?.
    3 tygodnie temu

    według mnie chyba fortnite. pubg minie siada zbytnio

    FILPAT badge
    FILPAT avatar
    Skomentował temat fajnie sie w to gra?.
    3 tygodnie temu

    polecam ogarnąć sobie jakąś ekipkę fajniej się w to gra

    FILPAT badge
    FILPAT avatar
    Skomentował World of Tanks.
    3 tygodnie temu

    fajnie sie gra tymbardziej jak się gra z kolegami to można się wczuć

    FILPAT badge
    FILPAT avatar
    3 tygodnie temu

    nic mi w niej nie brakuje więc po co ją zmieniać

    Ostatnio grane

    Nostale

    Nostale, to gra typu MMORPG stworzona w grafice charakterystycznej dla anime. Zadaniem użytkownika jest wcielenie się w poszukiwacza przygód i zakończenie wojny z Kovoltami. Gracz zaczyna od klasy wstępnej i w miarę rozwijania swojej postaci może decydować się na kolejne specjalizacje. Najpierw do wyboru pojawiają się trz...

    +3095
    Kamienie Dusz
    badge

    Lords Mobile

    UWAGA! Oferta tylko dla NOWYCH użytkowników! Oferta podlega złożonemu procesowi weryfikacji, który może zająć do kilku dni - prosimy o cierpliwość.Jeśli widzisz, że mobilna gra lub aplikacja otrzymuje nominację od Google Play, możesz wywnioskować jedną rzecz - ta gra na pewno nie jest zwykłą produkcją. Ale do Ciebie należy to ja...

    F: Battle Royale

    UWAGA: Aby skorzystać z oferty należy założyć nowe konto w grze!Fortnite Battle Royale - gra na silniku Unreal Engine 4 wyprodukowana przez People Can Fly (znana z Bulletstorm lub Painkiller) we współpracy z Epic Games. Możesz grać w nią sam lub razem z przyjaciółmi - to świetny sposób na spędzenie wolnego czasu. Przed instalacj...

    Battle Warship: Naval Empire

    Battle Warship:Naval Empire to darmowa gra strategiczna dostępna na telefony komórkowe, w której przejmiesz dowodzenie nad flotą wojenną i weźmiesz udział w wielu wspaniałych bitwach morskich! Dołącz do post-apokaliptycznego świata, w którym bitwy morskie stanowią ważną rolę w odzyskaniu władzy nad światem. Bierz udział w wielu ...

    +1385
    Kamienie Dusz
    badge

    Opera GX

    Opera GX to przeglądarka stworzona specjalnie dla graczy.Ciesz się niesamowitą prędkością przeglądania stron internetowych zarówno na urządzeniach mobilnych jak i stacjonarnych. Opera GX oferuje możliwość ustawiania limitów użycia procesora, pamięci RAM i sieci, dzięki czemu jesteś w stanie kontrolować wydajność urządzenia. Pase...

    Znajomi (6)