• Zaloguj Zarejestruj

    Zbieraj

    Nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    CreeperGirlUWU Flag pl

    3 lata temu

    Adeptka

    CreeperGirlUWU badge
    CreeperGirlUWU avatar
    Miasto
    Kłobuck
    Wiek
    13

    Skrzynie

    Runy

    Brak przedmiotów w ekwipunku

    Nagrody

    Brak przedmiotów w ekwipunku

    Ostatnia aktywność użytkownika

    CreeperGirlUWU badge
    CreeperGirlUWU avatar
    Skomentował temat Co wolicie vito czy junioskiego? .
    3 lata temu

    Ja lubie juniorskiego i vito a wy??

    CreeperGirlUWU badge
    CreeperGirlUWU avatar
    3 lata temu

    Nooo też fajny jest rb ogolnie teraz mam zabrany kompi dlatego że grałam całą noc i to rb

    CreeperGirlUWU badge
    CreeperGirlUWU avatar
    3 lata temu

    Też jest fajny ja zawsze mowie że z robuxami lepszy a propo kamini dusz ktoś mi doradzi jak je dostać

    CreeperGirlUWU badge
    CreeperGirlUWU avatar
    3 lata temu

    Yay ja niestety nie mam fornite ale lubie ta gre

    CreeperGirlUWU badge
    CreeperGirlUWU avatar
    3 lata temu

    To znaczy umnie w klasie była moda na fornite ja za to nie lubiałam ale pozniej polubilam troche sie niestety roznia

    CreeperGirlUWU badge
    CreeperGirlUWU avatar
    3 lata temu

    Ja wole te dwie gry xd

    CreeperGirlUWU badge
    CreeperGirlUWU avatar
    Skomentował temat Yandere Simulator vs Roblox.
    3 lata temu

    Yay ja też tak wogóle kolego jak masz yandere simulator nie zabijesz osany bo ma strażnika i strażnika też nie zabijesz nie pogadasz nawet uczniowie nie pogadaja z nia jest taka sam jak rival chan

    CreeperGirlUWU badge
    CreeperGirlUWU avatar
    Skomentował temat Yandere Simulator vs Roblox.
    3 lata temu

    Co wolicie yandere czy roblox tak się złożyło że mam te dwie grynl na kompie

    CreeperGirlUWU badge
    CreeperGirlUWU avatar
    Skomentował temat MeepCity czy Adopt me.
    3 lata temu

    Którą lubicie gre meepcity czy adopt me bo ja te dwie ;-)

    CreeperGirlUWU badge
    CreeperGirlUWU avatar
    Skomentował temat Nowy uptade Na murder mystery.
    3 lata temu

    No tak tylko jeśli ltóś dawno nie grał w murder mystery to żeby przypomnieć ;-)

    CreeperGirlUWU badge
    CreeperGirlUWU avatar
    Skomentował temat Nowy uptade Na murder mystery.
    3 lata temu

    Mamy nowy uptade na murder mystery jest now miejsce szpital

    CreeperGirlUWU badge
    CreeperGirlUWU avatar
    Zdobycie 2 poziomu
    3 lata temu
    CreeperGirlUWU badge
    CreeperGirlUWU avatar
    3 lata temu

    Ja mam tą grę

    CreeperGirlUWU badge
    CreeperGirlUWU avatar
    3 lata temu

    Ja bym poleciła kupić bloxburga

    CreeperGirlUWU badge
    CreeperGirlUWU avatar
    Skomentował temat Wolicie Bloxburg czy Jailbreak.
    3 lata temu

    Kto chce zobaczyć moje dwa nicki na rb to sa moje nicki:KawaiPizza6 i CreepeGirlUWU

    CreeperGirlUWU badge
    CreeperGirlUWU avatar
    Skomentował temat Dziwne Miejsce na robloxie.
    3 lata temu

    Ta historia zaczyna się normalnie. Siedzenie na necie nagle zauważyłam zqgraniczy kanał bardzo przykóło to moją uwage i tak sie to zaczyna... 4nn1 ma inne miejsce niż inni ma różowe i jakieś dekoracje. Dla mnie dziwne

    Znajomi

    Ostatnio grane

    Znajomi (1)