Społeczność

Jak to działa

Interested in getting rewards for free?
    $5 for every new user with code: EARNWEB5
    Register in browser or download mobile app to redeem your bonus:
    Register Download
    Earnweb QR

Nie dostałem KD

Przeszło juz okolo tygodnia po wykonaniu zadania i tak i nie dostalem swoich KD. Po rekomendacjam na forum napisalem mail do suporta Lords Mobile i Fyber ze po wykonaniu zadania nie otrzymalem nagrody, aplikujac screeny (zamku, zakładki Account Settings oraz profilu postaci). Od Fyber otrzymalem automatyczna odpowiedz: "You have received this email because you had notified us about an issue with one of our offers. Missing credits: Please go to the "Fyber" section in your app/game and follow the below steps, for each offer separately: "Please go to the "Fyber" section in your app/game (the offerwall, where you found the offer first) Click on the "Support" button bottom left or the "Status" button (3 horizontal lines) upper left Hit the “Report problem” link of the problematic offer Submit the request and make sure to attach the offer completion proof when replying to our first email your received for this report. Technical error: Please send us (1) your Fyber UserID and (2) a screenshot of the experienced error. Based on this information, we'll run a tech investigation." Nie wiem zasadniczo co i czy wogule mam odpowiedziec? czy poprostu czekac.

26 grudnia 2018 12:25 2212

Też mam problem z dostaniem KD w grze lords mobile i niewiem jak to zrobic prosze o pomoc nie wiem gdzie napisac do supporta

26 grudnia 2018 13:16 2212

elo mam dokladnie ten sam problem i nie mam pojecia co robic dalej.

26 grudnia 2018 14:52 2212

Również proszę o pomoc :/

26 grudnia 2018 15:16 2212

ja tak samo :>(

26 grudnia 2018 15:23 2212

ja też tak mam

26 grudnia 2018 17:12 2212

ja też ale zadanie zrobiłem wczoraj więc jeszcze troche poczekam

27 grudnia 2018 10:45 2212

a potwierdziliście konto w e-mail bo ja nie potwierdziłem na początku i nie dostałem a jak potwierdziłem i wyszłem z gamehag i sie zalogowałem miałek swoje KD

27 grudnia 2018 11:40 2212

potwierdzić email trzeba

27 grudnia 2018 11:43 2212

Elo ten email trza potwierdzic na gamehag ?
    Jesli wyslalem wiadomosci do supporta z innego maila niz jestes zarejestrowany tutaj to moze byc to jakis problem?

27 grudnia 2018 12:34 2212

Aby skomentować musisz być zalogowany!

Zaloguj się