• Zaloguj Zarejestruj

    Zdobywaj KD

    Odbieraj nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    Czy league of legends umiera?

    Czy lol umiera?

    8 listopada 2018 14:50 77
    0

    nie umiera - wystarczy spojżeć na oglądalność i jakość Worldsów :D

    8 listopada 2018 15:31 77
    0

    nie wiem bo nie gram XD

    8 listopada 2018 16:53 77
    0

    Napewno nie

    9 listopada 2018 13:19 77
    0

    Nie umiera ma się dobrze

    11 listopada 2018 18:06 77
    0

    Raczej nie

    12 listopada 2018 16:13 77
    0

    Stanowczo nie, lecz faktem jest to, że jest to ulubiona gra toksycznych graczy, co odciąga. Natomiast według mnie i tak nie powoduje to spadku graczy. Powiedziałbym, że zainteresowanie grą cały czas rośnie.

    12 listopada 2018 16:32 77
    0

    Jakość i kultura gry szczególnie w niższych ligach podupadły. Ale Lol ma się dobrze co widać po worldsach.

    15 listopada 2018 23:30 77
    0

    Żyje. Jeszcze

    16 listopada 2018 15:28 77
    0

    Lol nie upadnie bo nie ma konkurenci oprocz doty 2

    17 listopada 2018 15:36 77
    0

    Lol żyje, nie umiera jeszcze

    17 listopada 2018 15:45 77
    0

    Jeszcze nie

    18 listopada 2018 11:13 77
    0

    żyje i trzyma sie dobrze ;)

    18 listopada 2018 11:14 77
    0

    Nie umiera wiele nowych osób zaczyna grac w lola

    18 listopada 2018 13:43 77
    0

    A właśnie że umiera może nie tak szybko ale umiera ponieważ Riot wprowadza ciągle coś nowego i tylko dlatego gracze jeszcze jakoś są.

    18 listopada 2018 16:02 77
    1

    Tak samo jak wow, gdyby blizard nie dawał aktualizacji oraz dodatków to by ludzie w niego nie grali :P

    22 listopada 2018 15:55 77
    0

    niby czemu wtf xd

    26 listopada 2018 21:24 77
    0

    Nie umiera, ciągle sie rozwija

    27 listopada 2018 10:57 77
    0

    Nie, żyje

    27 listopada 2018 11:04 77
    0

    Przetrwa jeszcze parę a może paredziesiąt lat

    27 listopada 2018 11:08 77
    0

    nie umiera

    27 listopada 2018 15:00 77
    0

    Raczej nie

    27 listopada 2018 15:04 77
    0

    Nie umiera . zwłaszcza teraz kiedy fortnite który zabiera mu sławę kończy swoje panowanie. Myślę , że w lola będziesz mógł spokojnie pykać przez najbiższe 15 lat . Spoko gierka.

    27 listopada 2018 16:57 77
    0

    nie i mam nadzieje że jescze długo tak pozostanie

    27 listopada 2018 19:16 77
    0

    Nie

    28 listopada 2018 20:38 77
    0

    Aby skomentować musisz być zalogowany!

    Zaloguj się