• Zaloguj Zarejestruj

    Zbieraj

    Nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    Wejdź na nową stronę do zarabiania - Earnweb.com

    Pierwsze kroki z Mtg

    Siemka, przychodzę dzisiaj do was z paroma radami dla początkujących jak odnaleźć się w świecie Magic the Gathering. Na początek coś ode mnie żebyście wiedzieli że warto mnie posłuchać. Gram w Mtg od dobrych 8lat w większości w wersji papierowej, brałem udział w turniejach rangi Grand Prix (GP), oraz bardzo interesuję się ogólnie uniwersum Magicka.

    Mtg arena to coś na co wielu z nas czekało od dawna, by nie wydając kupy pieniędzy móc pograć sobie w tą wspaniałą grę.
    Najważniejszym w Magicku, szczególnie w wersji online (arena) jest stworzenie swojej kolekcji by móc swobodnie budować decki które wam się podobają oraz którymi dobrze będzie wam się grać mam tutaj kilka ważnych tematów które chciałbym poruszyć:

    1.Codzienne zadania
    2.Umiejętne korzystanie z eventów
    3.Wiedza gdzie przeznaczyć swoje monety
    4.Gdzie znaleźć najlepsze decki z mtg!
    5.Czym są wild karty

    Zaczynajmy!


    1. Tak jak wyżej zaczniemy od rozpatrzenia jak efektowniej robić codzienne zadania.
    Jest to bardzo proste każde zadanie które dostaniemy na początku dnia (lub po 24h od ostatniego zrobionego zadania) może być różnych wartości,
    najważniejsze w tym to by zawsze zmieniać zadanie które albo będzie najdłużej trwać i przy tym jego koszt wynosi 500 monet czyli minimalną nagrodę za zadanie, za każdym razem gdy nam się uda będziemy do przodu. Pamiętamy przy tym że zadania są różne i te dające więcej złota prawdopodobnie zajmą nam więcej czasu.
    2. Warto pamiętać również o codziennych wygranych jeżeli bardzo chcemy farmić golda. Dziennie może zostać nagrodzonych do 15 wygranych w tym łącza ilość złota wynosi 750 złota oraz 6 kart różnej jakości.