• Zaloguj Zarejestruj

    Zdobywaj KD

    Odbieraj nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    Shakes and Fidget

    (4.23/5) 1322 ocen
    RPG

    Czy w to warto grac bez ladowanie pieniedzy ?

    Jaka jest wasza opinia ?

    20 maja 2017 23:21 18
    0

    tak tylko trzeba poswiecic temu duzo czasu

    22 maja 2017 16:29 18
    0

    Dokładnie. Uważam, że gra się dla przyjemności, a nie po to, żeby wpakować kase i mieć szybko lvl czy określone dobra w grze. Jeśli nie musisz wydawać pieniędzy - nie rób tego. Graj, graj aż efekty przyjdą same. W niektórych grach niestety trzeba wydać kase i to jest mega irytujące. :/

    22 maja 2017 17:15 18
    0

    Mam 249 i jeszcze nigdy nie doładowałem grzybków więc myślę że da się bez tego żyć. :)
    ( pssssssssssss świat 2 ) :P
    👍

    25 maja 2017 23:31 18
    0

    Ja tam dołądowywuje hajs bo wiadomo kazdy lubi prostszą gre no chyba że kogoś nie stać xDDDDD Ale ja tam wole doładowac nie wiem jak ty wolisz, ale doładuj sobie bo warto

    27 maja 2017 17:52 18
    0

    Warto grać za darmo na nowych serverach niby na początku ludzie pakują w grzyby ale później po roku odchodzą od gry a ty jako grac F2P zostaniesz i małymi kroczkami wbijesz level dojdziesz do drużyny top10 i tak chyba wygląda gra f2p sam gram już spory czas bez wydawania pieniędzy

    3 czerwca 2017 14:28 18
    0

    Oczywiście, na pewno nie będziesz miał przewagi nad gościem który wydaje kasę, ale wciąż będziesz dobry jeśli poświęcisz sporo czasu

    3 czerwca 2017 22:19 18
    0

    Gra jest naprawdę fajna bez grzybków jednak z nimi gra jest trochę łatwiejsza. Gram od 7 lat i nigdy nie doładowałem

    12 czerwca 2017 16:04 18
    0

    Oczywiście że warto grać

    13 czerwca 2017 16:39 18
    0

    Krótko, warto bo gra jest bardzo fajna. Kasy też nie potrzeba po prostu wolniej będziesz levele zdobwał. Dużo ludzi regularne aktualizacje chyba najpopularniejsza gra na przeglądarkę.

    21 czerwca 2017 23:36 18
    0

    sa grzybki jest zabawa ;p

    17 lipca 2017 07:02 18
    0

    Warto dlaczego nie :D

    19 lipca 2017 17:35 18
    0

    trudniej troche ale i tak fajnie się gra :D

    21 lipca 2017 22:25 18
    0

    tak

    24 lipca 2017 16:55 18
    0

    W niektórych grach niestety trzeba wydać kase, żeby być w top 1 czyli P2W

    29 lipca 2017 12:44 18
    0

    jak chcesz być to 1 to tak

    8 sierpnia 2017 18:27 18
    0

    Grać opłaca się do pewnego poziomu. Póżniej bez grzybków nie da się dosłownie nic zrobić bez czekania godziniy za każdym razem

    20 sierpnia 2017 16:28 18
    0

    tak

    25 sierpnia 2017 22:21 18
    0

    Owszem opłaca sie w to grać ponieważ można na tym trochę zarobić np : konto 200 lvl jest warte od 100 do 300 zł

    27 sierpnia 2017 14:28 18
    0

    ja gram bez pieniędzy i dobrze mi idzie chociaż jednak jeżeli chcesz mieć więcej expu i złota za misje musisz wydawać na grzybki

    28 stycznia 2018 06:09 18
    0

    Warto ;)

    13 marca 2018 16:58 18
    0

    Jak sprawia Ci frajdę to czego nie

    18 marca 2018 14:45 18
    0

    Jak dla mnie nie trzeba ładowa pieniędzy bez ładowania kasy morzesz nawet być w 1 W topce jeżeli bedziesz myślał to jak mówiłem możesz być w top 1 no ale niestety ciężej będzie zdobyyć topke bez ładowania kasy :P

    21 marca 2018 12:43 18
    0

    Gram w S&F juz 6 lat i ani razu nie użyłem mikropłatności

    23 maja 2018 22:54 18
    0

    (ani też w żadnej innej grze :D )

    23 maja 2018 22:55 18
    0

    Aby skomentować musisz być zalogowany!

    Zaloguj się