• Zaloguj Zarejestruj

    Zdobywaj KD

    Odbieraj nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    Co to wgl za gra co to jest

    No je sie pytam ci to esss

    24 listopada 2018 14:49 2788
    0

    Grałeś w to?

    26 listopada 2018 15:01 2788
    0

    Jest to gra drużynowa w kturej ulepszasz swojego robota lupujesz nowe roboty itp polecam

    22 grudnia 2018 23:07 2788
    0

    W tej grze jest dużo trybu np. Przejmowanie punkuw

    23 grudnia 2018 14:54 2788
    1

    Dla mnie fajna gierka.

    5 stycznia 2019 20:06 2788
    0

    Brzmi ciekawie

    6 stycznia 2019 20:26 2788
    0

    Kozacko brzmi

    1 lutego 2019 20:12 2788
    0

    dziekuje pozdrawiam ok

    9 kwietnia 2019 22:51 2788
    0

    A któż to wie xD

    17 lipca 2020 14:22 2788
    0

    Nawet spoko gra

    11 grudnia 2020 21:03 2788
    0

    warto ją pabrać?

    11 lutego 2021 09:57 2788
    0

    Aby skomentować musisz być zalogowany!

    Zaloguj się