• Zaloguj Zarejestruj

    Zdobywaj KD

    Odbieraj nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    Czy podoba Ci się ta gra?

    Co o niej sądzisz ? Ja gram w nią już miesiąc i przyznam ,że bywa ciekawa. Ile w nią grasz? Pochwal się w komentarzu .

    16 sierpnia 2016 22:48 31
    0

    Super jest !

    17 sierpnia 2016 14:52 31
    0

    Konto mam już od ponad 4 lat ^^ .. ale miałem rok przerwy więc pozapominało się trochę rzeczy :D

    17 sierpnia 2016 16:33 31
    0

    Gra bardzo spoko, aktualizowana na bieżąco, nowe karty wychodzą często. Konto mam jakieś 3 lata z lekkim kawałkiem. I przyznam, że różnicę widać, ale jednak sentyment do starszej wersji pozostał. :)

    17 sierpnia 2016 20:58 31
    0

    Gra klimatyczna, nawet fajna polecana do gry! :)

    18 sierpnia 2016 11:40 31
    0

    Ponad 2lata. Z lekkimi przerwami.. Gra jest super, polecam! Marcin R.

    18 sierpnia 2016 14:39 31
    0

    polecam

    19 sierpnia 2016 20:38 31
    0

    Fajny Klimacik.

    19 sierpnia 2016 23:30 31
    0

    Kocham ta gre xd, Nie no, gralem chwile, podoba mi sie, lecz nie mam za duzo czasu na gre :3

    20 sierpnia 2016 01:03 31
    0

    Grałem kiedyś w MTG więc gra też mi się podobała :D

    20 sierpnia 2016 02:36 31
    0

    Spoko gierka, troche się już trzyma

    20 sierpnia 2016 09:15 31
    0

    Pamiętam jak dawno temu w nią grałem, no niestety low bylem xd

    20 sierpnia 2016 13:42 31
    0

    Nawet

    21 sierpnia 2016 22:09 31
    0

    Gra klimatyczna i fajna. Tylko po czasie się nudzi tak samo jak Hero Zero.

    23 sierpnia 2016 21:30 31
    0

    Gra nawet ok.

    25 sierpnia 2016 16:37 31
    0

    niczego sobie ciekawa gierka

    31 stycznia 2017 12:24 31
    0

    Aby skomentować musisz być zalogowany!

    Zaloguj się