• Zaloguj Zarejestruj

    Zdobywaj KD

    Odbieraj nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    The Escapists - Recencja

    The Escapists to niezależna gra stworzona przez Team17 wydana na PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360 oraz PC.
    W tej grze wcielamy się w tytułowego uciekiniera, a naszym zadaniem jest, jak można się domyślic, ucieczka z więzienia. Graczom zostało udostępnione wiele więzień, każde trudniejsze od poprzedniego. Na ucieczkę z każdego więzienia jest mnóstwo sposobów; od podkopów, przez wentylację do podrabiania dokumentów. Ucieczka jednak nie jest taka porsta jak może się wszystkim wydawać, bo do ucieczki potrzebne są pienądze, które można zarobić w codzinnej pracy lub wykonując zadania dla współwięźniów. Podczas wdrażania w życie wielkiego planu napotkamy problemy takie jak brak potrzebnych przedmiotów czy czujne oczy więziennych strazników. W wolnym czasię w więzieniu możemy także trenować siłę oraz inteligencję. W miarę polepszania relacji z więxniami będziemy mogli ich skłonić do podążania za nami, aby móc pokonac strażników i problematycznych więźniów. Niektórzy więźniowie mogą nam sprzedawac przydatne przedmoty, lb przedmioty potrzebne do stworzenia przedmiotów wyższej klasy. Minusem gry jest jej skomplikowanie, połączone z tym że ta prawie nic nie wyjaśnia, co może być na początku bardzo frustrujące, lecz potrafię zrozumieć że trudnośc tej gry moze być dla niektórych wręcz zaletą. Kolejnym zarzutem dla The Escapists jest  monotonność, bo jesli obierzemy sobie za cel  zdobycie wszystkich punktów siły, będzie to wymagało od nas niemal godziny chaotycznego uderzania w klawiaturę.

    Podsumowują; The Escapists to ciekawa gra, lecz nie jest pozbawiona wad. Mnogośc przedmiotó oraz map może jednak zapewnić graczowi godziny dobrej zabawy.

    10 lutego 2017 11:10 324
    0

    fajne

    10 lutego 2017 14:31 324
    0

    Świetna gra

    10 lutego 2017 16:10 324
    0

    Bardzo miła gra

    10 lutego 2017 18:36 324
    0

    Osobiście mam tą grę, jednak nie przypadła mi do gustu aż tak żebym miał w niej ponad 2 godz.

    10 lutego 2017 21:10 324
    0

    Fajny nick ale gra nie przypadłą mi do gustu.

    13 lutego 2017 15:23 324
    0

    Dla mnie ta gra jest zajebi***

    13 lutego 2017 19:00 324
    0

    ta gra mnie odstresowywuie

    19 kwietnia 2020 19:24 324
    0

    ja w to tylko grałem na telefonie ale i tka spoko jest

    19 kwietnia 2020 19:38 324
    0

    super bardzo mi sie podoba

    21 kwietnia 2020 14:38 324
    0

    bardzo dobra gra

    21 kwietnia 2020 14:40 324
    0

    Nie no widziąłem jak ktoś gra ale nie grałem ogółem

    14 października 2020 08:50 324
    0

    Nie no widziąłem jak ktoś gra ale nie grałem ogółem

    14 października 2020 08:50 324
    0

    Grałem u kolegi bardzo fajna

    16 października 2020 08:00 324
    0

    no i tez zbieram na escapists 2 na tej stronce

    16 października 2020 08:06 324
    0

    Dzięki teraz jest szansa, że ją zainstaluję. Poza tym napisałeś trochę błędów nie tyle co ortograficznych co po prostu z pośpiechu np. Po Porstu zamiast po Prostu. Lecz jest spoks.

    17 października 2020 10:55 324
    0

    ja mam na ps 4 the escapist 2, bardzo fajna polecam.

    17 października 2020 13:10 324
    0

    Nie wiem, ale się tym zajmę,

    20 października 2020 16:54 324
    0

    gra 10/10 gralem w te gre a mianowicie w 2 odslone tej gry ze znajomymi idealna gierka multiplatformowa i genialna jest .

    20 października 2020 17:48 324
    0

    jest to fajna giereczka naprawde polecam a jak masz znajomeogo to ze znajomym gra sie jeszcze lepiej nie będę ci dalej opowiadał przekonaj się sam :)

    20 października 2020 20:03 324
    0

    co sie stało`

    20 października 2020 20:40 324
    0

    super !!! podoba mi siee

    3 listopada 2020 14:20 324
    0

    Aby skomentować musisz być zalogowany!

    Zaloguj się