nawet fajna troche poszczelac do czołgów xdddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
Gra jak patrzę przez ramie taty wydaje się fajna ale sama w nią nie grałam. Jak będę zbierać KD to może zacznę w nią grać.
nie jest najgorsza, od czasu do czasu zagram
jest to bardzo fajna gierka jak ci się nudzi to jest w sam raz ale od czasu do czasu mam lagi ale jest spk . Polecam:grinning::grinning::grinning:
jakieś 2 lata temu jeszcze była fajna, teraz jest do niczego
Stonks gra ogólnie gram od 10 roku życia Bardzo fajna ogólnie to idę znowu kupować czołgi bo zaje fajna gra Pozdrawiam z rodzinką
Jest sporo rzeczy które wargaiming powinien poprawić, jednak skupia się na wprowadzaniu nowych rzeczy a nie naprawianiu błędów. Ogólnie gra ma swój urok ale niektóre sytuacje porafią doprowadzic do białej gorączki.
Gra jest bardzo dobra, oczywiście jest kilka błędów ale nie wpływają one bezpośrednio na rozgrywkę. Polecam :)
przyjemna, idealna dla miłośników czołgów
Jest sporo rzeczy które wargaiming powinien poprawić, jednak skupia się na wprowadzaniu nowych rzeczy a nie naprawianiu błędów
Gra fajna ale dlamnie to gra pay2win. Tylko dlatego tak sądze że gdy grałem bez kupowania żeczy i zdobycie jednej dziesiątki zajeło mi 6 miesięcy. Gdy zrobiłem drrugie konto i wydałem na nie 100 zł to w niecały tydzień miałem 2 dziesiąte tiery. Ale mi to zbytnio nie przeszkadza. Grę polecam ale ma prawie co dziennie update.
Mi się osobiście nie podoba ale zależy komu :)
al chodzi o gamehag jak tak to jest super
a nie chodzi o word of tanks jest najlepsze
Siema ta giereczka jest awet nawet spoko mam czasem jakies problemy lagi itp ale ogólnie polecam
Według mnie WoT jest grą, która na wyższych poziomach wymaga sporych umiejętności, żeby cokolwiek ugrać w bitwie
Gra jest fajna ale gram ją bardzo rzadko wiec no tyle tylko napisze (i jeszcze na nudy gram ale od miesiaca nie gram bo mi sie usunol i nie mam tej gry :/ )