• Zaloguj Zarejestruj

    Zdobywaj KD

    Odbieraj nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    Kto lubi tą gre daje like a kto nie 1 kd!!!

    Ja tej gry nie lubię !

    31 marca 2020 08:37 3272
    1

    ja uważam że ta gra to jakieś {nie lubie}

    31 marca 2020 08:41 3272
    1

    hahaha chciałbyś KD chciałbyś >KD< ja moich KD nie oddam XD

    26 kwietnia 2020 13:11 3272
    1

    jest fajna

    26 kwietnia 2020 23:37 3272
    0

    Babcia nie poleca tej gry.

    29 kwietnia 2020 13:14 3272
    1

    ogółem spoko gra

    10 maja 2020 10:18 3272
    0

    Ja lubie tą grę ale lajka nie dam xD

    12 maja 2020 12:55 3272
    0

    Kto lubi tą grę daje łapkę , aby ten artykuł był popularny. A kto nie lubi daje 1 KD , bo chcę sobie kupić robuxy. Niezły scam chłopie.

    22 maja 2020 18:29 3272
    0

    ja nielubie wręcz nienawidze ale ci nie dam moich 1500KD

    26 maja 2020 09:24 3272
    0

    jak tam kto woli

    5 czerwca 2020 00:04 3272
    0

    ja lubie XDDDD

    9 czerwca 2020 18:03 3272
    0

    zbieram szybko bo promo na 20 robux a nie mam 3 poziomu a mam kase

    9 czerwca 2020 18:04 3272
    0

    nie jest zła taka srednia

    10 czerwca 2020 13:16 3272
    0

    jest wiele lepszych giera ale da się grać

    12 czerwca 2020 01:38 3272
    0

    nawet spoko gra

    13 czerwca 2020 12:57 3272
    0

    spoko loko gra

    16 czerwca 2020 08:04 3272
    0

    nie lubię.

    21 czerwca 2020 18:24 3272
    0

    ja lubie gram na telefonie

    22 czerwca 2020 09:10 3272
    0

    Gra ujdzie. Chociaż według mnie to nic specjalnego. Ale zła nie jest 😉

    25 czerwca 2020 16:27 3272
    0

    gra jest git do pogrania czasami denerwuje ale to w każdej grze tak jest

    27 lipca 2020 20:16 3272
    0

    Aby skomentować musisz być zalogowany!

    Zaloguj się