• Zaloguj Zarejestruj

    Zbieraj

    Nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    Interested in getting rewards for free?
    $5 for every new user with code: EARNWEB5
    Register in browser or download mobile app to redeem your bonus:
    Register Download
    Earnweb QR

    Czy pośród nas są artyści?

    Sam jestem z wykształcenia grafikiem warsztatowym, czyli drzeworyt, linoryt, miedzioryt itp. Jak również rysuję i tworzę w digital art. Czy oprócz mnie, są inni lubiących tworzyć artystyczne twory? Technika dowolna :)

    30 marca 2020 11:25 7478
    0

    Może pokażesz jakieś dzieło? Nigdy czegoś takiego nawet nie widziałem. Niestety sam jestem życiową miernotą i nie mam zdolności artystycznych.

    15 kwietnia 2020 22:37 7478
    0

    Może nic się nie stanie jak tu dam link do mojej galerii w Deviantart. https://www.deviantart.com/mrocznydespin/art/Hey-Henry-827823129
    Tam mam kompletny miks prac, oczywiście to tylko ułamek tego co wykonałem, wiele prac jest zbyt duża by złapać wszystkie szczegóły aparatem.

    15 kwietnia 2020 22:42 7478
    0

    nie moge skopiować z aplikacji. Sama jestem ciekawą wiec na pewno pozniej z laptopa również podejrze

    17 kwietnia 2020 10:41 7478
    0

    Ja czasami lubie cos rysować i malować ale nigdzie nie zamoeszczalam swoich prac. Robie to rzadziej i niestety musze miec jakis dzień dobry na to ale tez robie rzeczy z wikliny papierowej itp

    17 kwietnia 2020 10:43 7478
    0

    ja głównie rysuję/maluję, zdarzył mi się carving(głównie w arbuzie), a z wikliny papierowej to tylko rurki kręcę mojej mamie, bo nie chce mi się samej nic pleść.

    30 kwietnia 2020 14:21 7478
    0