Witajcie! Napisałem już na HydePark, ale wiem, że tutaj mogę liczyć na sensowne odpowiedzi. Mam problem z dodawaniem grafiki do artykułów, mianowicie po dodaniu obrazu nie mogę dalej dodawać tekstu, a sama grafika jest ogromna i też nie jestem w stanie jej sformatować. Szczerze mówiąc nie lubię samego tekstu w artykułach i próbowałem dodać obrazy, ale tak jak mówię, nie wychodzi. Może po prostu nie potrafię albo robię coś źle. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam, Firkrann
Skoro jest duża to po prostu pewnie używasz dużych rozdzielczości. Ja polecam takie max 720 na 480, wtedy nie są ani za duże ani za małe. Przy wyszukiwaniu w google najlepiej sprawdzaj rozmiar, często jest gdzieś ukazany, tylko nie pamiętam gdzie, wybacz.
Jeśli po dodaniu grafiki masz problem z pisaniem to rób jak ja gdy piszę w telefonie. Napisz całość a grafiki dodawaj na końcu.
Dzięki, teraz spróbuje tak zrobić.
Ja co prawda nie mam doświadczenia w pisaniu, napisałam wczoraj pierwszy artykuł w życiu, ale osobiście jak pisałam na laptopie to pisałam w wordzie i nie było problemu poźniej z dodaniem grafiki na końcu. Jedyny problem był, że niby dodana została grafika tytułowa a w rzeczywistości się nie wgrała, ale zawsze lepiej napisać sobie tekst taki czy to w wordzie czy to bezpośrednio na stronie i dopiero na końcu dodawać grafiki i bawić się czcionkami. Zaoszczędza to czasu, bo szybciej się zrobi to na koniec i możliwe, że uniknie się takich błędów.
Właśnie problem w tym, że robiłem to w Wordzie, a i tak miałem jakieś problemy z dodaniem. No ale spróbuję następnym razem zrobić tak jak radził drenn
Swoją drogą sam mam pytanie względem obrazków. Na przykładzie mojego artykułu "World of Warships-Bonus-Zadania na szybko", umieściłem swojego awatara jako informatora lub poprostu coś wskazywałem palcem. Czy tego typu modyfikowane screny i obrazki są tolerowane czy nie koniecznie. Bo nie wiem czy własnie przez to moja praca nie poszła na forum.