Nie jest zla ale sa lepsze
W co do tej pory nie otrzymałem od Pana w sprawie pracy
bardzo fajna gierka gram w nią od ponad 4 lat bardzo dużo chce aby ten komentarz został polajkowany chociaż przez 3 osoby za każdego lajka czyli za 0 lajkuw bardzo dziękujew zapraszam mój nick to 1234567awand taj ja zawsze tak sie nazywam
Dla mnie nudy :P Strasznie powtarzalne już po paru meczach
giera spoko można pograć ale są lepsze
Ventum, w jednym wątku piszesz że jest spoko, a w drugim żenie warto tracić czasu. Coś kręcisz :P
nie wiem, nigdy w nią nie gralam hahaa
moim zdaniem nie jest fajna tylko nudna a to jest trudne do stierdzenia niektórzy to lubią ja nie
może być, chociaż mogliby zwiększyć KD za zadania
ok ok wszystko ok jeszcze mi sie instaluje jak to czytasz to daj łape
to nie matakże dobrze albo że nie dobrze