• Zaloguj Zarejestruj

    Zbieraj

    Nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    Wejdź na nową stronę do zarabiania - Earnweb.com

    O 5 typach czołgów w World of Tanks

    Na początku chciałbym nadmienić iż nie jestem osobą która w grę gra od miesiąca i uważa że wszystko świetnie rozumie, gram w WoT od 2012 roku, łącznie na wszystkich kontach posiadam 9 tysięcy bitew, oraz wn8 utrzymujący się w okolicach 1300, więc znam się nieco na grze i część tej wiedzy chciałbym przekazać wam w tym artykule, zapraszam do przeczytania :)

    Zacznijmy więc od najtrudniejszej do gry klasie pojazdu, mianowicie:

    Czołg Lekki (LT, Light, Scout)
    • Mało pancerza 
    • Niewielka siła ognia
    • Bardzo dobra mobilność
    • Najczęściej wysoka szybkostrzelność
    • Wyśmienity kamuflaż
    Wymagające znania miejsc na mapach pod spot pasywny jak i aktywny, czyli w skrócie znajomośc miejsc z których można efektywnie wypatrywać nieostrożnych czołgistów, nie posiadają największej puli HP, a do tego najczęściej nie posiadają pancerza który chroniłby je skutecznie przed pociskami innych dział, są idealne do objeżdżania powolnych czołgów jak i bezwieżowych niszczycieli, są lekkie, a więc można je bez przeszkód taranować

    Kolejny, również trudny do grania typ czołgu:

    Czołg Średni (MT, Med)
    • Wyśrodkowane cechy
    • Mocna wieża (ZSRR, Chiny, tier 6+)
    • Dobra mobilność
    • Wszechstronne
    Rownież wymagający typ czołgu do gry, ze względu na stosunkowo słaby pancerz i czasami trudność grindu, bardzo dobrze się spisują w paczkach 3+ medów, wtedy mogą wyrządzić naprawdę wielkie szkody na flance, po czym szybko przejąć bazę, bądź wrócić na sojuszniczą jeśli zajdzie taka potrzeba, wysoka szybkostrzelność i ogólna mobilność czyni je świetnimi kandydatami na wszelakie twierdze, CW jak i zwykłe randomki.

    Następny typ czołgu, moim zdaniem jeden z łatwiejszych:

    Czołg Ciężki (HT, ciężar/y)
    • Dobry Pancerz
    • Wysoka siła ognia
    • Słaba mobilność