• Zaloguj Zarejestruj

    Zdobywaj KD

    Odbieraj nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    Brązowy Poradnik - #1 Ekko czarnoskóry złodziej czasu

    Uwaga w poradnik zawiera śladowe ilości czarnego humoru, w przypadku uczulenia, bądź posiadania rangi Silver+ , zalecam pooglądanie "proplejerów" w internetach.
    Jeśli nie posiadasz uczulenia na  czarny humor, jesteś z brązu to siadaj wygodnie w fotelu i czytaj bo być może dzięki temu poradnikowi twój team będzie miał cię za boga danej postaci o której tu piszę...albo  zreportują cie za troll.  Miłego czytania :D

    Przedstawienie postaci:
     
    Ekko jest czarnoskórym złodziejem czasu który potrafi manipulować czasem... koniec. Serio już nic więcej na jego temat nie mam do napisania więc  lećmy dalej.
     
     
    Umiejętności:
     
    Co do umiejętności to pierwsze  bierzemy R i je maksujemy, jeśli nie jesteś w stanie tego zrobić  to, pominę to  że nie jesteś godny bycia brązem. Maksujesz  Q później E na koniec  W  jak to tylko możliwe rozwijasz R... nadążasz? Pasyw zostaw w spokoju, on rozwija się sam. 
     
    Opisze  Ci pokrótce skile żebyś się nie pogubił: 
     
    Pasyw - Rezonans  napędu Z (Z jak złodziej),  co trzeci  autoatak dostajesz bonus w postaci połamanych kości wroga, pamiętaj o tym.
     
    Q - Czasowstrzymywaczczasu, nasz złodziejaszek rzuca przed siebie kradzionym zegarkiem który ma  funkcje  bumerangu i do nas wraca. Tak one tez nakłada pasyw kłamałem z tymi autoatakami. Maksujemy jako pierwsze bo  ładnie wygląda i mocno bije.
     
    W - Równoległa Kradzież, rzucasz to i  robi się banka (tu chce wspomnieć ze nienawidzę literki "n" z kreską dlatego nie będę jej używał) która  spowalnia wrogów a jeśli w nią wpełźniesz daje Ci  tarcze i  stunuje wroga. Prawdziwy brąz walczy bez tarczy dlatego maksujemy to na koniec bo jest dla  słabych.
     
    E - Skok przez płot, turlasz się i  rzucasz w kierunku wroga polecam  używać jeśli ktoś ma nałożony dwa razy pasyw (fajnie działa z  zmorą licza)
     
    R - Chronocośtam, trudna nazwa ale przydatne  do wycofania się z pola walki jeśli jesteś za słaby żeby zabić tym cały team drużyny przeciwnej.  
     
    Tu masz obrazek jak to  maksować żeby było dobrze
     

    Masterki i Runy: 
     
    Jeśli jesteś na tyle słaby albo  blisko ci do Silvera to  masz  masterki i runy jakie powinieneś mieć: 
     
    Masterki po ekko na mida a runy typowo pod ap... co nie wiesz jak to wygląda? To masz obrazki:

    Masterki:


    Runy:


    Przedmioty (których Ja osobiście nigdy nie używam no może po za tym pierwszym bo jest kozacki):
     
    1. Protopas Hextech-01  cena to 2,5k ale pomaga dogonić  przeciwników zwiększając  twoje  obrażenia z e które powinieneś  użyć by pozbyć się wroga
    2. Obuwie Maga - nie potrzebne ale mobilność się przydaje 
    3. Zmora Licza - wzmacnia  E... bierzemy 
    4. Klepsydra Zhonyi - zatrzymuje czas ... pasuje  do nas... bierzemy
    5. Kostur Pustki - jeśli nasza bron od autoataków się popsuje od niewłaściwej gry, możemy ją zastąpić tym przedmiotem 
    6. Rabadaba cos tam - Więcej mocy umiejętności to szybsza eliminacja wroga
     
    Rozumiem że tu też mam wstawić obrazek? Ehhh no to łap



    Na początek doran  ringa i  potki... nie zapomnij o wardzie  bo wizja na linii to podstawa.

    spelle to  podpalenie pod D i flesz pod F, jak sama nazwa wskazuje Flesz jest pod F a nie jak niektórzy sobie ubzdurali pod D.
     
    Wskazówki:
     
    Jeśli masz zmorę licza  a przeciwnik ma dwa  pasywy na sobie.. masz racje trzepnij go z E
     
    Jeśli robi się gorąco zobacz gdzie jest twój klon i się do niego teleportuj za pomocą R
     
    Jeśli już jesteś tak słaby że przeciwnicy ci uciekają  to rzuć w nich W tylko pamiętaj że aktywuje się ono po trzech dniach dopiero. 
     
    Z taką wiedzą powinieneś trafić do Brązu V! 
     
    Jeśli chcesz podobny poradnik o innej postaci pisz w komentarzu jaka to ma być postać, jeśli Ci się podobało daj gwiazdki. Kolejny poradnik za około tydźien.


    1 czerwca 2017 11:33 324
    0

    Fajny poradnik szkkoda ze na forum

    2 czerwca 2017 07:10 324
    0

    Niestety tu mi wrzucili ten poradnik :( widocznie swiat nie jest gotów na ten poradnik :D ok pomysle nad pantheonem

    2 czerwca 2017 12:28 324
    0

    Ale Super! Podoba mi się!

    2 czerwca 2017 16:08 324
    0

    Jesu, przez ten tytuł dostaje autyzmu ;-; Ps. Dobry art ;)

    2 czerwca 2017 16:26 324
    0

    Kurde a to miało być lekarstwo na autyzm :/

    2 czerwca 2017 23:45 324
    0

    Mam mały spojler :D Kolejny poradnik napisany bedzie dotyczył kozaka z Noxus który potrafi znikać. Myślę że niedługo go opublikuje macie tutaj ankiete ona będzie rónież w przyszłym poradniku ale głosować już można http://www.strawpoll.me/13099513 . Tak w ogóle nie wiem czy znów trafi na forum czy tym razem do artykułów.

    3 czerwca 2017 00:42 324
    0

    Takie ,,poradniki'' nie nadają się na artykuły. Zwiastuny niektórych gier oraz przedwczesne newsy mogą trafić do ,,Nowości" ale nie muszą. Musisz raczej pisać o grach, recenzje itp. Ze 100KD można uzbierać 300KD za jednego dobrego arta ;)

    3 czerwca 2017 09:35 324
    0

    Smutna_żaba.jpg

    3 czerwca 2017 12:01 324
    0

    Fajny art. ;)

    3 czerwca 2017 16:36 324
    0

    Bry ko ok

    3 czerwca 2017 21:41 324
    0

    humor nie opuszcza

    4 czerwca 2017 10:18 324
    0

    Niedlugo będzie część druga

    4 czerwca 2017 11:34 324
    0

    Nowy poradnik pokaże się jak zostanie zaakceptowany

    5 czerwca 2017 00:19 324
    0

    Poradnik jak poradnik. Teraz to sobie można wejść na Champion.GG i wszystko tam jest

    5 czerwca 2017 07:54 324
    0

    Typowy janusz :) to po co to czytasz skoro na Champion GG jest wszystko? Idź sobie

    5 czerwca 2017 11:28 324
    0

    Fajny :)

    6 czerwca 2017 05:32 324
    0

    druga część super

    6 czerwca 2017 06:53 324
    0

    Bardzo dobry poradnik.

    7 czerwca 2017 14:23 324
    0

    Numer dwa pod tym adresem https://gamehag.com/pl/forum/t/10443-brazowy-poradnik---2--talon-na-kose-pod-zebra-i-balon

    7 czerwca 2017 21:05 324
    0

    Świetny poradnik gratuluje pomysłu :) licze na więcej takich w przyszłośći xd

    11 czerwca 2017 09:03 324
    0

    Spoko

    11 czerwca 2017 09:37 324
    0

    bardzo fajnie wszystko opisane

    11 czerwca 2017 09:40 324
    0

    fajny poradnik

    14 czerwca 2017 01:40 324
    0

    hhhhello!!!

    31 grudnia 2018 03:14 324
    0

    Aby skomentować musisz być zalogowany!

    Zaloguj się