• Zaloguj Zarejestruj

    Zdobywaj KD

    Odbieraj nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    Oceń artykuł "Recenzja UnderTale"

    (4.67/5) 3 oceny
    kosownik12, 16 sierpnia 2017 05:27

    Recenzja UnderTale

    Witam, dzisiaj zrecenzuję pewną grę o nazwię "UnderTale"

    Jestem dosyć dużym fanem tej gry, ale ma swoje plusy i minusy .-. .
    więc najpierw opowiem fabułe,a potem plusy i minusy :).
    trafiamy do podziemi gdzie spotykamy inne potwory, tam odbywa się główna fabuła.
    Są trzy zakończenia (dokładnie, to ścieżki, ale nie wnikam xD) zależy którą wybierzemy,
    jeżeli złą (genocide - ludobójstwo),to musimy wszystkich zabić ;-;
    jeżeli dobrą (pacifist - pacyfista) to nikogo nie możemy zabijać, a także trzeba się zaprzyjaźnić z każdym :D
    jeżeli neutralną (w sumie to neutralna to neutral tak BTW xD),to możemy niektórych zabić niektórych nie .-. .
    więc teraz po tej fabule chodźmy na plusy i minusy
    + - dużo zakończeń (3 główne i masaaaa pobocznych ;p)
    + - ładny soundtrack :3
    + - fajna fabuła
    + - czasami! Śmieszne dialogi xD
    i to tyle plusów, więc teraz minusy ;ccccc.
    - - nie znamy płci głównego bohatera ;c
    to tyle minusów xD.
    Więc mam nadzięję że ta idiotyczna (xD) recenzja wam się spodobała xD


    NIE. To nie koniec!
    zostało przed nami serioooooooooo dużo do omówienia ;-;
    więc... let's go ? xD.
    omówię jeszcze postacie ;-;
    frisk - główna bohaterka Całego UnderTale
    flowey - kwiatek który próbuję nas zamordować, dlatego, że zamienił się w kwiata i nie chcę już żyć (psychika mu wysiadła .-.)
    Toriel - kozia mama, która uratowała nas od złej rządzy flowyego!
    sans - szkielet żartowniś, lecz w zakończeniu genocide, jednak taki żartowliby nie jest!
    papyrus - kompletne przeciwieństwo sansa, gotuję, sprząta, dba o porządek itp.
    undyne - ryba która jest zagrożeniem dla każdego kto jej dokucza!
    monster kid - dzieciak który się wywala nie wiadomo czemu .-.
    alphys - dinozaur (cuś takiego) który jest bardzo przyjazny dla nas
    mettaton - robot zabójca który został stworzony przez alphys
    muffet - pająk który próbował nas zabić, lecz jednak okazało się że nie zabijaliśmy pająków więc jednak nie chce (;-;)
    mettaton ex - prawdziwy mettaton :O
    asgore - były mąż koziej mamy Toriel ;-;
    asriel dreemur - nom, nie wiem co pisać ;-;
    asriel - asriel to tak naprawdę flowey (em, lol)
    omega flowey/photoshop flowey - chyba jest z photoshopa, xD nie no, najmocniejsza forma flowyego.
    to chyba koniec .-.


    Oceń artykuł Recenzja UnderTale

    (4.67/5) 3 oceny

    Komentarze

    DObre pytanie, jednakze na Twoim miejscu az tak bym sie nie przejmowal. bo my sie chyba nie zrozumielismy Wąski. WIesz, ze tutaj chodzi o Twoje zycie? A to, ze masz przechlapane to tez rozumiesz, co? My pochodzimy z kregu bardzo powaznych ludzi i nie podoba nam sie, jak ktos miesza sie w nasze interesy/sprawy, badz tym podobne rzeczy. Jestes pierwszy na liscie do odstarzlu, jesli sie nie uspokoisz to zabije Twoja matke, ciotke, babke i prababke a takze Ciebie i nie zawacham sie uzyc tej butelki botoksu. Oczywiscie zartuje i Ci nie groze, ale komentuje duzo dla expa na konto :))

    27 sierpnia 2017 16:51
    0

    UNDERTALE TO NAJLEPSZA GRA

    22 grudnia 2018 15:01
    0

    Undertale najlepsze

    26 grudnia 2018 14:14
    0

    z tym że nie znamy płci głównego bohatera muszę się nie zgodzić.
    Flowey na koniec neutralnej w pewnym momencie mówi do nas "Boy"

    26 listopada 2017 23:02
    0

    napewno zagram w undertale

    26 marca 2020 15:51
    0

    Brakuje: W.D GASTER - Naukowiec który wpadł do własnej maszyny (Do Core czy po polsku Rdzenia), nieudowodnione ale to prawdopodobne że był ojcem Sansa i Papyrusa

    7 marca 2020 09:16
    0

    UNDERTALE IS LOVE UNDERTLE IS LIVE

    26 sierpnia 2017 06:32
    0