• Zaloguj Zarejestruj

    Zdobywaj KD

    Odbieraj nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    Oceń artykuł "Hero Zero"

    (4.25/5) 28 ocen
    Gom, 18 sierpnia 2016 16:49

    Hero Zero

    W tym artykule chcialbym przedstawic wam gre Hero Zero.

    Gra Hero Zero jest to gra przegladarkowa w ktorej mozesz stac sie superbohaterem, ale trzeba poswiecic jej troche czasu. Jest to gra MMORPG w ktorej tworzymy bohatera i rozwijamy go. Ta gra jest dosyc humorystyczna i podobna do Shakes & Fidget.

    Gre Hero Zero zaczynamy od stworzenia postaci mozemy zrobic ladna postac lub brzydka, a jezeli nie mamy pomusly na wyglad naszej postaci to mozemy wybrac przycisk od losowego wygladu naszej postaci, nastepnie dostajemy pierwsza misje w ktorej musimy odczekac kilka minut tak samo jak w pozostalych za misje dostajemy pieniadze oraz itemy. Za pieniadze w grze mozemy kupowac sobie coraz lepsze itemy i ulepszac swoje statystyki postaci. Co levelup dostajemy 4 punkty statystyk ktore mozemy przydzielic naszej postaci. W dalszej czesci naszej gry gdy juz bedziemy miec odpowienie itemy i dobrze rozdane punkty statystyk mozemy walczyc z innymi ludzmi. Z wygrana w walce dostajemy pieniadze oraz punkty chonoru ktore podnosza nas w top graczy czym wiecej mamy punktow chonoru tym z lepszymi graczami walczymy, oczywiscie jezeli gracze juz sa zbyt mocni dla nas to mozemy sobie obnizyc ranking poprzez zdjecie ekwipunku i pojscie na pojedynek. W grze mozemy takze tworzyc wlasne gildie dzieki czemu mozemy poznac roznych ludzi z calej Polski i sie z nimi zaprzyjaznic.

    Moim zdaniem gra Hero Zero jest dobra gra casualowa przez to ze nie trzeba wielkiego zaangarzowania w nia mozemy sobie wlaczyc misje i jezeli wyjdziemy z gry to misja sama sie zrobi. Niestety jezeli bedziemy sie chcieli bardzo zaangarzowac w gre to bedze trzeba wydac troche pieniedzy w gre na tak zwane "oponki" ktore skracaja czas missji i mozemy czesciej walczyc oraz odblokowywac nowsze itemy dzieki czemu bedziemy coraz lepsi i nie bedziemy musieli czekac jednego dnia.

    Oceń artykuł Hero Zero

    (4.25/5) 28 ocen

    Zagraj w Hero Zero

    Hero Zero

    Batman, Ironman, Spiderman... Chciałbyś być taki jak oni? Teraz jest to możliwe! Stwórz swoją postać i powoli pnij się w górę. Na początku dostaniesz misje na swoim osiedlu, zwykłe błahostki takie jak przepędzenie natrętnych dzieciaków czy poszukanie kocimiętki dla kotki z sąsiedztwa. Ale pamiętaj – od...

    Odbierz nagrodę do Hero Zero

    Komentarze

    pomysłowy artykuł :)

    10 kwietnia 2021 17:18
    0

    Nie podoba mi się ten artykuł + brakuje mi w nim poprawnej pisowni :)

    4 kwietnia 2021 14:40
    0

    słaba gra, twórcy tylko mikropłatnościami zapychają grę

    6 września 2020 11:01
    0

    Hz to najlepsza gra przeglądarkowa polecam:) gram w nią już rok :)

    10 maja 2021 07:59
    0

    bradzo fajna gra

    5 sierpnia 2021 15:07
    0

    no to dobra gra, jak na przeglondarkową

    25 listopada 2019 17:55
    0

    Fajnie by było gdyby dodali te zadanka też teraz w 2020. Pozdrawiam z rodzinką.

    18 maja 2020 13:44
    0

    słaba gierka

    13 października 2019 14:34
    0

    myśleże zaczne grać fajnie wytłumaczyłeś

    24 czerwca 2020 11:16
    0

    2/10

    30 listopada 2018 13:41
    0