• Zaloguj Zarejestruj

    Zdobywaj KD

    Odbieraj nagrody

    Społeczność

    Jak to działa

    Oceń artykuł "GTA Online Czyli jak najłatwiej zarobić"

    (3.56/5) 16 ocen
    Stefyr, 26 sierpnia 2017 01:16

    GTA Online Czyli jak najłatwiej zarobić

    Witam wszystkich. Jest to artykuł jak można dorobić się na GTA Online i tu chodzi o nowe generacje konsol albo PC'ty.
    Jest kilka wariantów które opiszę poniżej. Zachęcam do zapoznania się z treścią ew. pytania pod tekstem albo prywatnie

    Tak jak wspomniałem.. jest kilka sposobów, które postaram się wytłumaczyć:
    Tryb adwersarza - 2x RP/ 2x GTA$-  jest to zazwyczaj fajne wyjście ale nie koniecznie gdyż niektóre tryby adwersarza są takie z****** że szkoda gadać, tzn. na niektórych niemiłych (jeśli ktoś nie lubi strzelanin) nie ma się co denerwować i to olać. 
    Z trybu adwersarza polecam masowe skoki na punkty- wystarczy znaleźć z 3-5 znajomych i stworzyć tylko dla "siebie i znajomych takowy tryb" jeśli się postarać- więcej rund i prób oraz dłużej to wszystko robić- więcej kasy! ale czasochłonne.

    Innym wyjściem jest np. geniusz zbrodni, tzn. WSZYSTKIE PRZYGOTOWANIA I NAPADY BEZ ŚMIERCI - ogarnięta ekipa (tak btw. zapraszam do ekipy (PS4) na social club- Sowers of Death PL (SDPL) ale niestety nie wszyscy ogarnięci - trzeba pytać mnie kto ogarnięty ;) . Na PS4 i chyba XBOX One wystarczy wyłączyć aplikacje- wszyscy na raz- jeśli ktoś zginie ale nie zawsze wszystkim działa. Za to wszystko jest 12mln !! Geniusz- 10mln. Wszystko po kolei - 1mln. Lojalność - 1mln. 

    Sam napad - Pacific Standard - ze znajomymi w 2 godziny na spokojnie z przerwami raz sie zrobi. Zawsze można się sprężyć- są różne sposoby na ułatwienie sobie przygotowań w tym napadzie i przygotowaniach - wystarczy pytać jeśli ktoś nie wie.

    Auta! No właśnie ale na to trzeba kase.. Ile? 2,5 mln, tj. biuro ok. 1mln i magazyn na pojazdy 1,5mln. Wystarczy samemu to robić - sprzedawać można w kilka osób ale nie koniecznie.

    Bunkier.. no na to to trzeba pozbierać sporo. Osobiście kupiłem ten najdalej ale mam Buzzarda i Opresora więc bezproblemowo docieram. 2-3 mln na bunkier i można robić zasoby- ja mam ustawione zawsze na towar i badania. Wygodniej tak.  Ale do tego dochodzi koszt ulepszenia bunkra. Jeśli dobrze pamiętam około 1,5mln.

    Wytwórnie.. Kokainy najbardziej się opłaca (ale to na samym końcu, tzn. po bunkrze, biurze, magazynie). Ja polecam tą najtańszą (około 1mln) + bodajże 200-400 tysięcy za klub motocyklowy +mln za ulepszenia. 400 coś tysięcy za pełną wytwórnie + bonus za ileś ludzi w sesji! 

    Jakby ktoś miał pytania- PISAĆ!
    Pozdrawiam serdecznie. Stef

    Oceń artykuł GTA Online Czyli jak najłatwiej zarobić

    (3.56/5) 16 ocen

    Komentarze

    FAJNE

    8 września 2017 12:50
    0

    Oki spoczko

    7 września 2017 21:35
    0

    fajne :)

    7 września 2017 20:33
    0

    "Oki choć nie gram bo nie mam" ja też

    7 września 2017 19:17
    0

    super

    4 września 2017 14:41
    0

    Polecam gierkę bardzo przyjemnie się gra

    4 września 2017 10:55
    0

    łatwo

    7 września 2017 15:55
    0

    Fajny poradnik

    4 września 2017 02:13
    0

    Fajnnie

    3 września 2017 23:22
    0

    Fajnie

    3 września 2017 23:21
    0