novice rank iconPande Bande: bro is there any help ? 1fae0 emote (inline chat version)
AdminJoshverd: The affiliate system is totally separate from you completing offers
AdminJoshverd: Click the "View Tiers" button on the Affiliates page to see the different commission tiers
AdminJoshverd: No, affiliate commission
unranked rank iconyogzire1987: commission on tasks?
AdminJoshverd: Basically, more referrals = higher commission tier
AdminJoshverd: No, the higher affiliate tier you are, the higher commission you earn
unranked rank iconyogzire1987: meaning the higher i'm on Gamehag, the more SG i get from affiliate?
AdminJoshverd: That's for affiliate/referral earnings
unranked rank iconyogzire1987: i'm Tier 1 it's 5% commission, tier 10 30% commission, but commission on what?
unranked rank iconyogzire1987: hello can someone explain the cash out system  and tier system ?
novice rank iconlushnebula45: oh ok
novice rank iconPande Bande: im foreign in usa
apprentice rank iconJacob: articles from old gamehag site
novice rank iconPande Bande: LULW emote (inline chat version)
novice rank iconlushnebula45: What are these articles in the footer  1f978 emote (inline chat version)
novice rank iconPande Bande: i made offer my chips and made Bonus purchase 
apprentice rank iconJacob: for real?
novice rank iconPande Bande: usa dude
apprentice rank iconJacob: @Pande Bande what country do you live in
novice rank iconPande Bande: plz if you can help me on support chat 
novice rank iconPande Bande: no replay its all Legal i did purchase mission and Bonus mission why got rejected 
AdminJoshverd: You can contact support by clicking the headset icon next to chat. Unfortunately, we are unable to provide support via the public chat.
novice rank iconPande Bande: can i know why plz and help me to approve my cash out
novice rank iconPande Bande: get rejected and i didnt get any point back 
novice rank iconPande Bande: i did offer on my chips and i cash out 
AdminJoshverd: ??
novice rank iconPande Bande: plz
novice rank iconPande Bande: any admin help me plz
novice rank iconPande Bande: hey

25

0/160

Porque Es tan complicado conseguir 5 robux

PicoFNF avatar

PicoFNF

May 13, 2021 at 07:35 PM

Para mi parecer si se complica demadiado tan solo para 1 robux

Melonchan avatar

Melonchan

May 13, 2021 at 08:53 PM

Para la gente que no le gusta realizar actividades o tiene mala disciplina todo siempre será complicado. Es cuestión de aprender otras modalidades para salir de la rutina.

Si en internet le ofrecen algo gratis, siempre hay un método para realizar algo a cambio.
Nunca es tan simple, como registrarse y pedir.

xEnvyLuigix avatar

xEnvyLuigix

May 13, 2021 at 11:23 PM

Pues parece complicado por si quieres tenerlos ya, la pagina gamehag es mas una pagina de peciencia en realizar las diferentes misiones para conseguir gemas del alma y posteriormente cambiarlas por 5 o mas robux.
te recomiendo realizar los tutoriales y empezar con unas misiones faciles para conseguir una par de gemas del alma, en los tutoriales puedes empezar consigiendo 65 gemas, ya el resto ten paciencia y empieza con misiones faciles ;)

Pau_uNu avatar

Pau_uNu

May 14, 2021 at 09:26 PM

Si no todo sería demasiado fácil amig@. . .

xXMAVERXx avatar

xXMAVERXx

May 14, 2021 at 09:35 PM

algunas misiones tienen un tiempo limitado, lo cual es bastante molesto pero me parece bien, ya que, esas misiones te dan mas gemas

arevalo_carlos_luis avatar

arevalo_carlos_luis

May 14, 2021 at 10:12 PM

ala mierda gamehag
no me llegua nd
sienpre me baga el nivel

arevalo_carlos_luis avatar

arevalo_carlos_luis

May 14, 2021 at 10:13 PM

no vale esto :v
es una mierda

Sarkvy avatar

Sarkvy

May 15, 2021 at 01:57 AM

Porque, aunque tengas las gemas debes ser nivel 3, y eso es muy complicado

Sebas777XD avatar

Sebas777XD

May 15, 2021 at 02:48 AM

Porque estas hablando de dinero real no te dan dinero solo por decir tu nombre. Aveses es complicado pero te recomiendo que tengas una rutina para conseguir nivel y gemas del alma como por ejemplo mientras estas utilizando otro medio de entretenimiento mirar anuncios ya que el maximo de gemas por los anuncios son 100 también puedes comentar foros y artículos para conseguir nivel y puedes probar con los cofres gratis como el de steam espero sigas inténtalo :)

zeratul_azul avatar

zeratul_azul

May 15, 2021 at 03:08 AM

chale yo apenas soy nivel 2, y ya no sube del 40% de mi nivel, ideas para subir :C

michi3 avatar

michi3

May 15, 2021 at 03:25 AM

bueno sera porque te lo regalaran? XD