• Sign in Sign up

    Collect SG

    Collect the rewards

    Community

    How it works

    State of Survival

    (4.03/5) 359 rates

    Play and get

    7190
    Soul Gems

    For 1 quests

    Register via the "PLAY FOR FREE" button, confirm your account in the email, and then Complete city level 20. This must be done within 20 days of installing. Only for new players installing for the first time.

    Comments, reviews and ratings of the game State of Survival

    @FastNFuriousFox bro just zoom out -_-
    Reach Headquarters 20. This must be done within 20 days of installing. Only for new players installing for the first time.

    2 june 2020 07:19
    13

    How do I get my gems its been over 7 days and I haven't received my gems. Tried contacting gamehag tho they said they cant do much

    10 july 2020 16:21
    0

    How hard would you guys rate the tasks? how long does it typically take to get to headquarters 20?

    17 july 2020 06:51
    0

    Reach Headquarters 20. This must be done within 20 days of installing. Only for new players installing for the first time.

    17 july 2020 11:31
    1

    hi guys have you guys play this game cause i have but not on this pc on mobile but not use gamehag lol

    17 july 2020 13:59
    1

    and can you give me robux pls just robux in roblox

    17 july 2020 17:14
    3

    survilval state is so easy so very easy

    17 july 2020 17:16
    2

    im earning some exp ok and need robux for roblox pls

    17 july 2020 17:17
    2

    and you know the youtuber fgteev they are playing to roblox and his family

    17 july 2020 17:19
    2

    my dog name is shine and i love roblox and gta v online im now rich in gta online i have now 1bil money in gta online

    17 july 2020 17:23
    2

    this game is absolute garbage but i like it kinda. im doing this for cod bo3

    17 july 2020 22:10
    2

    its so annoying when it does so annoying

    17 july 2020 22:12
    1

    Reach Headquarters 20. This must be done within 20 days of installing. Only for new players installing for the first time.

    18 july 2020 08:57
    2

    I can't see what the task wants me to do because it is too long

    18 july 2020 12:53
    1

    thank you for this it was such a good game and im soo happy now

    18 july 2020 13:13
    1

    I can't see what the task wants me to do because it is too long

    18 july 2020 13:45
    2

    its verry fun game and i dont can stop play it

    18 july 2020 21:20
    2

    Thanks for the article helped a lot! Zzombies are cool ***

    19 july 2020 00:02
    1

    I disagree with line 3 paragraph 14 tho the SMG does not fork over SSJ

    19 july 2020 00:03
    1

    I dont really understand what you mean however


    19 july 2020 01:44
    1

    very sorry but I have to so yeah sorry about that

    19 july 2020 01:56
    2

    Reach Headquarters 20. This must be done within 20 days of installing. Only for new players installing for the first time.

    19 july 2020 02:14
    2

    i am level 11 headquarters almost there!

    19 july 2020 07:12
    2

    its easy and good!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!very good

    19 july 2020 07:29
    2

    Reach Headquarters 20. This must be done within 20 days of installing. Only for new players installing for the first time.

    19 july 2020 07:42
    2

    To comment you have to be logged in!

    Log in