• Sign in Sign up

    Collect

    Rewards

    Community

    How it works

    Interested in getting rewards for free?
    $5 for every new user with code: EARNWEB5
    Register in browser or download mobile app to redeem your bonus:
    Register Download
    Earnweb QR

    War Thunder

    (4.29/5) 17309 rates

    Play and get

    2500 5500
    Soul Gems

    For 4 quests

    Register via the "PLAY FOR FREE" button, confirm your account in the email, and then Win 8 battles and destroy at least 3 enemies

    Shu katt, baby, **** och vara singel Du vet jag svarar, baby, varje gång det ringer, eyo

    Vi shoppar vad du vill, ey (Vad du vill) Det bara säga till mig (Det bara säga) Vi hämtar in en mill, ey (En miljon) Och sen vi hämtar in en till, ey Baby, **** dom andra, det är dig jag tänker på Du och jag tillsammans, baby, vi gör sängen våt Och trakten den är samma, hela trakten blänker blå Vi är hetare än alla, båda vi har länken på (Brr) Och vi tuggar på nätterna, röker upp cigaretterna Baby, du gör mig hög så du kan kasta tabletterna (Kasta) Och du vet vad jag kan, len, och jag är bättre än han, len Han har aldrig hållt gunnen, han är tönt i programmen (Na'as) Jag bankar på ladden och han skickar hit gubbar (Gubbar) Jag står i programmen när dom åker och klubbar (Klubbar) Dom spräcker para, baby, jag gillar stacka (Stacka) Och dom alla vet nada, bara vi som är lärda, ey (Lärda, lärda, lärda, lärda)

    13 september 2020 18:36 11
    1

    To comment you have to be logged in!

    Log in