AdminJoshverd: yessir, absolutely. We want Gamehag to be fun again.  Dancin emote (inline chat version) 
unranked rank iconVoid Diver: good times though, thanks for moderating/doing whatever to this website
unranked rank iconVoid Diver: ad*
unranked rank iconVoid Diver: i got an add for buff, that's how i remembered this
unranked rank iconVoid Diver: i know, right?!
AdminJoshverd: OG Gamehag was very cool
AdminJoshverd: We want to add that feature back, as well as getting Forums back up and running.
unranked rank iconVoid Diver: i miss this website a lot
unranked rank iconVoid Diver: i remember when you could write articles for gems and mine would always get rejected
unranked rank iconVoid Diver:  pepeJAM emote (inline chat version) 
AdminJoshverd: Indubitably 
unranked rank iconVoid Diver: truly a pepe jam
AdminJoshverd:  pepeJAM emote (inline chat version) 
AdminJoshverd: Understandable, best of luck!
unranked rank iconVoid Diver: mobile games are more of a chore and are incredibly tedious, looking forward for the desktop games :)
AdminJoshverd: We're working to add more desktop games, so stay tuned. We have a ton of mobile games, though!
unranked rank iconVoid Diver: many thanks
AdminJoshverd: Go to the games page (gamehag.com/games), then select the "Desktop" option in the "Platform" dropdown 
unranked rank iconVoid Diver: are tasks for PC games no longer a thing?
AdminSwirfty: Unfortunately, we were unable to transfer accounts from the old platform
unranked rank iconNea Karlsson: will there never be account migration?
AdminJoshverd: chat should be fixed on firefox  Yo emote (inline chat version) 
apprentice rank iconHeekas: Gamba emote (inline chat version)
novice rank iconUnited Kingdoooom: Vibin emote (inline chat version)
AdminJoshverd: Petcapy emote (inline chat version)
unranked rank iconRHツ ALI: hi
unranked rank iconStrateji Canavarı: aa
unranked rank iconAndrea Tammaro: and then withdraw
unranked rank iconAndrea Tammaro: how i  ear money from this site
novice rank iconUnited Kingdoooom: then withdraw?
Sign in to start chatting

25

0/160

porque cuando quiero ser zona app en celular no me deja

koneko_chan avatar

koneko_chan

July 26, 2020 at 07:11 PM

no se porque me pasa eso antes no me pasaba

Socrates2 avatar

Socrates2

July 26, 2020 at 09:38 PM

Ahora te obligan a completar una ofreta para poder ver videos en la zona app y encima te lo piden cada cierto tiempo. No se si te reserias a eso.

ToddyGamerYT avatar

ToddyGamerYT

July 28, 2020 at 04:43 AM

El límite es de mil gemas en la zona app, después tienes que completar una tarea en los juegos, y te dejarán seguir consiguiendo, si no es así, tu cel no es compatible con la nueva versión de la app.

jvllyan1 avatar

jvllyan1

July 28, 2020 at 05:09 PM

Esas limitaciones de la zona app siempre han existido ( completar cualquier tarea de los muros o de los juegos una vez se te bloquea la zona, lo cual suele suceder al haber ganado cerca de 1000 gemas solo con este método o puede ser un poco antes de esa cantidad, ya que personalmente me paso que tuve bloqueos mucho antes de llegar a esa cantidad de gemas que supuestamente es el límite), por lo que fácilmente al completar cualquier oferta que te de gemas (hasta escribir un artículo) la zona app estará nuevamente activa, saludos.

sylene121 avatar

sylene121

July 28, 2020 at 05:14 PM

El límite es de mil gemas en la zona app, después tienes que completar una tarea en los juegos, y te dejarán seguir consiguiendo, si no es así, tu cel no es compatible con la nueva versión de la app.

Millan avatar

Millan

July 28, 2020 at 05:49 PM

Actualiza la app. eso me paso a mi.

CapYellow avatar

CapYellow

July 28, 2020 at 05:52 PM

Es posible que sea también la conexión. También chequea el WIFI

anonimo2 avatar

anonimo2

July 28, 2020 at 07:42 PM

a mí me ha pasado, antes con android 4.4 me iba, ahora ya no